صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد و بررسی سریال سرخوشی (Euphoria)

نقد و بررسی سریال سرخوشی (Euphoria)

نقد و بررسی سریال سرخوشی (Euphoria)

 

کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟

زندایا، ستاره سری فیلم های «مرد عنکبوتی» مشهورترین بازیگر این سریال است و در نقش اصلی هم حضور داشته است.

داستان سریال درباره چیست؟

این سریال داستان گروهی از نوجوانان را روایت می کند که در زندگی شان مشکلات و معضلات فراوانی از مواد مخدر تا روابط جنسی را تجربه می کنند.

خالق سریال کیست؟

سم لوینسون که که پیش از این تجربه فیلمنامه نویسی آثاری همچون «Malcolm & Marie» را ثبت کرده بود.

نقد و بررسی سریال سرخوشی (Euphoria)

خلاصه منتقدانی که نظر مثبتی درباره سریال دارند:

ریچارد روپر – شیکاگو سان تایمز (100): آنچه که «Euphoria» را به یک اثر بدیع و تازه تبدیل کرده، پیروی نکردنش از جنبه های احتیاط است. این سریال در فصل دوم غافلگیری های کمتری به مخاطب عرضه می کند و نویسندگان به دنبال راه های جدیدی برای روایت داستان خود هستند.

ملانی مک فارلند – سالن (80): ین سریال تا حدودی گستاخانه آغاز می شود و در ادامه شبیه به یک همدلی دوران نوجوانانه و مشکلات فرآیند بزرگ شدن می شود.

کارولین فریمکلی – ورایتی (80): تماشای این سریال نه آسان است و نه به خصوص دلپذیر. Euphoria اغلب گستاخانه و بی رحمانه پیش می رود، دقیقاً مانند نوجوانانی که با چنین صراحتی در سریال به تصویر کشیده شده اند. زمانی که سریال از ایجاد شوک برای نگه داشتن مخاطبانش دست می کشد، کشش بسیاری پیدا می کند که می تواند هر مخاطبی را جذب کند.

خلاصه نظر منتقدانی که نظر منفی درباره سریال دارند:

بن تراورز – ایندی وایر (58): فصل 2 به همان اندازه که از تلاش برای با بالا بردن سطح خود از طریق تکرار فرمول های موفق فصل اول رنج می برد، بخش هایی از سریال را هم که به درستی پرداخت شده بودند کم اهمیت جلوه می دهد.

جودی برمان – تایم (55): این سریال برای دو بازیگر (زندایا و هانتر شفر) یک اعتبار محسوب می شود که توانسته اند روابط شخصیت ها را خالص جلوه دهند. تنها آرزویی که دارم این است که Rue دچار سرگردانی های کمتری شود!

برایان لوری – سی ان ان (50): علی‌رغم حضور موفق زندایا در ««سرخوشی»،، سریال HBO تیره و تار و پوچ‌گرا باقی می‌ماند و مشخص نیست که سام لوینسون، سازنده سریال، استانداردهای برهنگی، جنسی و مصرف مواد را تا چه حد پیش خواهد برد.

نقد و بررسی سریال سرخوشی (Euphoria)

این سریال محصول کدام شبکه است؟

HBO

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

سریال های HBO اغلب از لحاظ کیفی قابل توجه هستند و حضور زندایا در نقش اصلی می تواند تماشاگران بیشتری را هم به سوی سریال هدایت کند.

 

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها