صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگران «Romeo and Juliet» برای بازی در صحنه های جنسی ادعای غرامت کردند!

بازیگران «Romeo and Juliet» برای بازی در صحنه های جنسی ادعای غرامت کردند!

Romeo Juliet 1968 31 tc

بازیگران فیلم «رومئو و ژولیت» (Romeo and Juliet) استودیوی پارامونت را به استثمار جنسی متهم کردند. «الیویا هاسی» و «لئونارد وایتینگ» که در زمان فیلمبرداری ۱۵ و ۱۶ ساله بودند ادعا می‌کنند که پارامونت نباید تصاویر برهنه آن‌ها را منتشر می‌کرده است. سینه برهنه هاسی در فیلم نمایش داده می‌شود.

«ورایتی» گزارش داده است که این شکایت در دادگاه عالی سانتا مانیکا ثبت شده است. «فرانکو زفیرلی» که در سال ۲۰۱۹ در ۹۶ سالگی درگذشت، کارگردان این فیلم بود. هاسی و وایتینگ ادعا می‌کنند که زفیرلی به آن‌ها اطمینان داده بوده که از تصاویر برهنه آن‌ها در فیلم استفاده نخواهد کرد. با این حال در آخرین روزهای فیلمبرداری، آن‌ها را تشویق کرده که در یک صحنه جنسی نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، نماینده این بازیگران با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «آنچه به آن‌ها گفته شده بود و آنچه اتفاق افتاد یکسان نبودند. آن‌ها به فرانکو اعتماد کردند. به عنوان بازیگران ۱۶ ساله، باید چه می‌کردند؟ انتخاب دیگری نداشته‌اند. جنبش «من هم» در میان نبوده است.»

در دادخواست بازیگران آمده است که آن‌ها دهه‌ها پریشانی روانی را پس از فیلمبرداری این صحنه تحمل کرده‌اند. هر دو بازیگر مدعی‌اند که موقعیت‌های شغلی زیادی را از دست داده‌اند و از پارامونت غرامت ۵۰۰ میلیون دلاری طلب کرده‌اند.

هاسی پس از «رومئو و ژولیت» در فیلم «کریسمس سیاه» (Black Christmas)، «مرگ روی نیل» (Death on the Nile) و «آن» (It) نقش‌آفرینی کرد در حالی که وایتینگ در «به دیروز سلام کن» (Say Hello to Yesterday) و «جنگ جنگ است» (War Is War) دیده شد. آن‌ها در فیلم «خودکشی اجتماعی» (Social Suicide) در سال ۲۰۱۵ همکاری مشترک دیگری داشتند.

هاسی در سال ۲۰۱۸ و همزمان با پنجاهمین سالگرد اکران فیلم به «ورایتی» گفته بود که آن صحنه جنسی برای فیلم «لازم» بوده است.

هاسی و وایتینگ تنها بازیگران نابالغی نیستند که علیه صحنه‌های جنسی زبان به سخن گشوده‌اند. «بروک شیلدز» در مورد فیلم جنجالی «مرداب آبی» (Blue Lagoon) گفته بود که چنین فیلم‌هایی «هرگز نباید ساخته شود.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها