صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد سریال شی هالک (She-Hulk)

نقد سریال شی هالک (She-Hulk)

She-Hulk نقد سریال

 

کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟

تاتیانا ماسلانی که اغلب او را با سریال «Orphan Black» به یاد می آورند، بازیگر نقش اصلی سریال است. مارک رافالو، ستاره مجموعه فیلم های انتقام جویان هم در چند اپیزود در سریال حضور دارد. تیم راث، بازیگر محبوب تارانتینو و فیلم هایی همچون «هشت نفرت انگیز» از دیگر بازیگران سریال به شمار می رود.

داستان سریال درباره چیست؟

جنیفر والترز، زن جوانی که وکیل دادگستری است و در عین حال از خویشاوندان بروس بنر محسوب می شود، بر اثر یک اتفاق، قدرت های فراطبیعی به دست می آورد و She-Hulk می شود و…

خالق سریال کیست؟

جسیکا گائو که نویسندگی و تهیه کنندگی سریال «She-Hulk: Attorney at Law» مهم ترین فعالیت هنری او تا به امروز بوده است. گائو قبلاً در تیم انیمیشن سازی سریال «Rick and Morty» حضور داشت.

She-Hulk نقد سریال

نکات مثبت سریال؟

ندارد!

 نکات منفی سریال؟

میزان پراکندگی خرده داستان ها بدون این که ارتباطی به هم داشته باشند، بسیار زیاد است.

شخصیت پردازی خاصی در سریال شاهد نیستیم و شخصیت ها یا تیپ های کلیشه ای هستند یا چیزی کمتر از آن!

یکی از نکاتی که همیشه به عنوان برگ برنده مارول از آن نام برده می شد، جلوه های ویژه آثارش بود که در سریال «She-Hulk» چیزی در حد فاجعه است!

روایت قصه به حدی سردرگم است که حتی نمی توانید یک ضد قهرمان قابل اعتنا در سریال بیابید.

سریال «شی هالک» سعی می کند که مانند اغلب سریال های موفق مارول بامزگی خودش را حفظ کند اما این رویه در این جا با بن بست مواجه شده و شوخی ها واقعا بی مزه هستند!

این سریال محصول کدام شبکه است؟

دیزنی پلاس

She-Hulk نقد سریال

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

قطعاً آشنایی قبلی با شخصیت «هالک» که در این سریال خیلی هم با او کاری ندارند!

حرف آخر:

سریال شی هالک (She-Hulk) یکی از بدترین سریال های مارول به شمار می رود. سریالی که به راستی می توان آن را بی سر و ته و در راستای افزایش کمیتی سریال های مارول دانست. دیالوگ های ضعیف و شخصیت های بی هویت، کار را برای تماشای سریال تا انتها با مشکل جدی مواجه می کند!

 

منتقد: رضا توسلی

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها