صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد و بررسی سریال پادشاه تالسا (Tulsa King)

نقد و بررسی سریال پادشاه تالسا (Tulsa King)

نقد و بررسی سریال پادشاه تالسا (Tulsa King)

 

کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟

سیلوستر استالونه، ستاره مشهور تاریخ سینما که اغلب او را با فیلم‌های «راکی» می‌شناسند، بازیگر اصلی این سریال است.

داستان سریال درباره چیست؟

دوایت به تازگی 25 سال دوران محکومیتش در زندان را به پایان رسانده و از زندان ترخیص شده است. وی پس از ترخیص به تولسا در اوکلاهاما می‌رود تا مافیای خود را در این منطقه شکل بدهد اما …

خالق سریال کیست؟

تیلور شریدان، نویسنده و کارگردان مشهور که فیلمنامه‌های «سیکاریو» و «Wind River» را نوشته است. شریدان برای نوشتن فیلمنامه «Hell or High Water» نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده است.

نقد و بررسی سریال پادشاه تالسا (Tulsa King)

خلاصه منتقدانی که نظر مثبتی درباره سریال دارند:

ریچارد روپر – شیکاگو سان تایم (80): استالونه در این سریال با تکیه بر کاریزمای شخصی، فیزیک بدنی ترسناک و دیالوگ‌های هوشمندانه، به نتیجه دلخواهش رسیده است.

کلینت ورثیتنگتون – راجر ایبرت (80): سریال «Tulsa King» جنس کمدی اش را می‌شناسد و به همین جهت به اثر پر انرژی تبدیل می‌شود. بازی سیلوستر استالونه در این سریال شاید یکی از جالب‌ترین تجربه‌های نقش آفرینی این بازیگر محسوب می‌شود.

روپرت لوید – لس آنجلس تایم (70): «Tulsa King» زمانی در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد که از داستان‌های فرعی جنایی فاصله می‌گیرد و به دوایت اجازه می‌دهد که بخش‌های بیشتری از درونیات خود را به نمایش بگذارد.

بن تراورس – ایندی وایر (67): سریال «Tulsa King» هنوز اول راه است و لحظات کمیک جذابی هم دارد اما در ادامه، مسیر کمدی سریال کمتر شده و نویسندگان باید دنبال راه چاره ای برای این معضل باشند.

نقد و بررسی سریال پادشاه تالسا (Tulsa King)

 خلاصه نظر منتقدانی که نظر منفی درباره سریال دارند:

کارول میدگلی – تایمز (60): تماشای سریال «Tulsa King» دلپذیر است. این سریال در فصل جوایز قرار نیست برنده جایزه ای باشد اما با وجود ایرادات زیادی که دارد، قابل تماشاست.

جوئیل کیلر – دکلر (60): قسمت دوم سریال «Tulsa King» این امیدواری را به ما داد که این سریال می‌تواند لذت بخش با چاشنی طنز باشد و استالونه هم نقش خود را به خوبی ایفا کند. اما هنوز مسائل زیادی در سریال ما را به شک می‌اندازد که آیا این سریال می‌تواند یک اثر موفق باشد یا خیر.

دن فینبرگ – لس آنجلس تایمز (40): سریال «Tulsa King» از اغلب کلیشه‌های شناخته شده ژانر پیروی می‌کند و همین مسئله باعث عدم موفقیت سریال می‌شود. شاید تنها بخش جذاب این سریال بازی سیلوستر استالونه باشد.

کلی لاولر – یو اس ای تودی (25): هر بخش از داستان این سریال به حدی پوچ و دیالوگ‌های آن به حدی مزخرف است که باعث می‌شود سریال «Tulsa King » اثر ضعیفی باشد. این سریال مانند فیلم‌های اکشن بی کیفیتی است که مستقیماً به سرویس‌های ویدئویی می‌آیند، با این تفاوت که این یکی طولانی‌تر است!

نقد و بررسی سریال پادشاه تالسا (Tulsa King)

این سریال محصول کدام شبکه است؟

پارامونت پلاس

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

قطعاً حضور سیلوستر استالونه مهم‌ترین دلیل برای تماشای سریال است. اما نباید از یاد ببریم که خالق سریال یعنی تیلور شریدان هم نویسنده توانایی است که سابقه درخشانی در سینما از خود به جای گذاشته است.

 

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها