صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : معرفی بهترین سایت های تبدیل فرمت PDF به Word

معرفی بهترین سایت های تبدیل فرمت PDF به Word

فایل پی دی اف

فایل های پی دی اف به دلیل ساختار خود به سختی به فایل قابل ویرایش تبدیل می شوند و به نوعی می توان، PDF بودن یک فایل را به منزله نهایی بودن هر مقاله یا نوشتاری در نظر گرفت.

یکی از بزرگترین دغدغه دانشجویان و کسب و کارها، تبدیل فایل های PDF به Word و بالعکس است!

برای رفع مشکل تبدیل این دو فرمت مشهور به یکدیگر، در ادامه سایت هایی را معرفی کرده ایم که می توانند به صورت رایگان فایل های PDF شما را به Word تبدیل کنند تا شما بتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید یا نسبت به ویرایش آن اقدام کنید.

در ادامه با ما همراه باشید.

www.pdf2doc.com

1- www.pdf2doc.com

این سایت یکی از قدیمی ترین سایت های تبدیل پی دی اف به ورد است که بسیاری از افراد در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. این سایت علاوه بر تبدیل PDF به Word، فایل های PDF را به فرمت های دیگری از جمله Jpeg نیز تبدیل می کند و البته می تواند فایل های پی دی اف حجیم شما را کم حجم تر هم کند.

https://www.ilovepdf.com

2-  https://www.ilovepdf.com

همانطور که از نام سایت می توانید حدس بزنید، این وب سایت نیز فایل های PDF شما را دریافت کرده و آن را به فرمت های دیگر از جمله پاورپوینت، ورد و اکسل تبدیل می کند. در واقع می توان گفت شما از طریق این وب سایت می توانید فایل های پی دی اف را به فرمت های رایج مجموعه نرم افزارهای آفیس تبدیل کند.

https://www.freepdfconvert.com

 3- https://www.freepdfconvert.com

در این وب سایت نیز شما به راحتی می توانید فایل های پی دی اف خود را بارگزاری نمایید و سپس آن را به فرمت برنامه های مشهور و آشنایی نظیر اکسل، پارپوینت، ایبوکس و ورد تبدیل نمایید.

https://smallpdf.com

4- https://smallpdf.com

یکی از قدیمی ترین سایت های تبدیل فایل های PDF که فارغ از  تبدیل این فرمت به فرمت های رایج، می تواند فایل های پی دی اف را ویرایش و ذخیره نماید. البته برای دسترسی به تمام امکانات این سایت باید در آن عضو شوید.

 

 

https://www.sodapdf.com

5- https://www.sodapdf.com

در این وب سایت علاوه بر فایل های پی دی اف که به فرمت های مختلف تبدیل می شوند، فرمت های مشهور دیگر نیز قابلیت تبدیل شدن به فرمت پی دی اف را دارند. شما می توانید در این سایت مقالات PDF خودتان را ویرایش کنید یا بر روی آن واترمارک هم قرار دهید.

www.pdf2go.com

6- https://www.pdf2go.com

در این وب سایت شما می توانید فایل های PDF خودتان را ویرایش کنید یا حتی آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید. این وب سایت همچنین می تواند فایل های PDF شما را فشرده کند تا از سایز آن کاسته شود. همچنین شما می توانید در این وب سایت فایل بسیاری از فرمت های رایج را به PDF و بالعکس تبدیل کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها