صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : میم معروف رضا پیشرو به مزایده گذاشته شد!

میم معروف رضا پیشرو به مزایده گذاشته شد!

رضا پیشرو

رضا پیشرو، رپر مشهور ایرانی، تصمیم به فروش NFT میم معروف «مشکل داری» خودش گرفته است که به یکی از معروف ترین میم‌ های ایرانی شبکه های اجتماعی بدل شد و تاکنون مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

رضا پیشرو چند روز قبل در استوری اینستاگرامش اعلام کرد NFT میم «مشکل داری» را به مزایده گذاشته است. این مزایده از قیمت ۱۵۰ میلیون تومان شروع می شود. قیمتی که رضا پیشرو برای NFT میم معروف خودش پیشنهاد داده تنها ۱/۱ اتریوم معادل ۲۵۰۰ دلار ارزش دارد و همین امر باعث تعجب برخی کاربران شده که قیمت گذاری رضا پیشرو را بسیار پایین دانسته اند.

رضا پیشرو

در حقیقت بعضی کاربران معتقدند پیشرو حتی با یک استوری تبلیغاتی می توانست بیشتر از  ۱۵۰ میلیلون تومان درآمد داشته باشد. و حالا با وجود میمی که به جرأت معروف ترین میم یک سال اخیر یک کشور بوده، اگر هر جای دیگر بود کمتر از ۱۰ هزار دلار آن را می فروختند.

این میم در حقیقت بخشی از یکی از لایوهای کانال یوتیوب رضا پیشرو بود که این رپر مشهور در آن با عصبانیت از پاسخ‌ های بی‌ ادبانه ی برخی کاربران گلایه کرده بود. این ویدئو به سرعت مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت و به میمی محبوب تبدیل شد که با آن طنزها و شوخی‌ های بسیاری در شبکه های اجتماعی ساخته شد. این میم تا حدی شهرت یافت که حتی یک بازی اندرویدی برای آن ساخته شده و در فروشگاه‌ های ایرانی منتشر شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سین
سین
3 ماه قبل

هزاره سوم …هزاره احمق هاست

Nima
Nima
3 ماه قبل
پاسخ به  سین

هیچ جنگ جهانی نداشتیم، بالاترین سطح کیفیت زندگی و فراوانی امکانات و سرعت و تکنولوژی در تاریخ بشریت!
اینا تغییر کنه حرفتو می‌پذیرم

محمد جواد
محمد جواد
3 ماه قبل
پاسخ به  Nima

جنگ جهانی نداشتیم چون مردم دیگه تفکری ندارن که به خاطرش باهم دیگه بجنگن،دو جنگ جهانی قبلی جنگ تفکر ها بود،تفکراتی مثل فاشیست،کمونیست،امپرالیسم و …
سطح کیفیت زندگی بشر هم فقط در کشور های جهان اولی و اون هم قشر ثروتمند جامعه بالا رفته و گرنه شما زندگی مردم در تمام کشور های آسیایی و آفریقایی و حتی اروپای شرقی و قشر فقیر اروپای غربی و جنوب ایالات متحده و آمریکای جنوبی رو ببین تا بفهمی چه خبره!
قسمت پیشرفت تکنولوژی رو قبول دارم ولی شما آیفون پونزده رو به یک میمون هم بدی اون رو تبدیل به نوستراداموس نمی کنه

Nima
Nima
3 ماه قبل
پاسخ به  محمد جواد

چی بگم والا، من همیشه خودمو خوش شانس دونستم که تو این دوران زندگی کردم.
کالای لوکس شده کالای اساسی. پونصد سال پیش اگه پادشاه هم میبودم میخواستم تو یه کاخ یا قلعه سرد زندگی کنم، بدون هیچ سرگرمی درست درمون! نه تلویزیونی، نه کامپیوتری، نه موزیک پلیری، نه گیم کنسولی و… با سیستم گرمایشی یا سرمایش و تهویه مزخرف (دومی رسما برده میخواست)!
ما حتی طبقه متوسطمون از بعضی جهات بهتر از پادشاهان زندگی میکنن! چیزی میخوای، سفارش میدی از یه کشور دیگه برات بیارن!!!

رشاد
رشاد
3 ماه قبل

وای که مردم چقد …خدایا اگه هستی به دادمون برس

سامان علوی
سامان علوی
3 ماه قبل
پاسخ به  رشاد

مشکل داری با مردم؟