صفحه اصلی > زوم سینمای جهان : نقد و بررسی فیلم Scream VI

نقد و بررسی فیلم Scream VI

Scream VI

کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟

Courteney Cox، بازیگر مشهور سریال «Friends» و مجموعه فیلم های «جیغ»، در این قسمت هم حضور دارد. جنا اورتگا که با سریال «Wednesday» به شهرت رسید، دیگر بازیگر مشهور فیلم است.

داستان فیلم درباره چیست؟

این بار قربانیان سابق قتل که موفق به فرار از مهلکه شده اند، از Woodsboro به نیویورک نقل مکان می کنند تا زندگی آرامی را پشت سر بگذارند اما…

کارگردان فیلم کیست؟

Matt Bettinelli-Olpin و Tyler Gillett که قسمت قبلی این مجموعه فیلم ها را هم کارگردانی کرده بودند. در کارنامه همکاری مشترک این دو کارگردان آثاری همچون «Ready or Not» و «V/H/S» به چشم می خورد.

Scream VI

خانواده‌ها در هنگام تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه نمایند؟

این فیلم از خشونت زیادی برخوردار است و به همین جهت مناسب افراد کم سن و سال نیست.

خلاصه منتقدانی که نظر مثبتی درباره این فیلم دارند:

ایندی وایر (83): در حالی که Scream VI هنوز طنازی خود را حفظ کرده، هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که این جهان هم اکنون به اندازه ای شکل خود را پیدا کرده که بتوان دنباله های متعددی برای آن ساخت.

واریتی (70): علی رغم این که فیلم «Scream VI» کمی طولانی است اما همچنان هیجان انگیز باقی می‌ماند. این اثر این بار از راه های هوشمندانه تری نسبت به قبل برای رقم زدن قتل هایش استفاده می کند و همچنین تلاش می کند تا از فضای بیرونی برای نمایش قدرت فیلمبرداری خود استفاده کند اما همچنان پایبند محیط باقی می ماند

شیکاگو سان تایمز (75): از تمام پایان بندی های مضحک و غافلگیر کننده این فیلم، «جیغ 6» به شکل وحشتناکی، عجیب ترین و و تماشایی ترین پایان وحشیانه را دارد!

Scream VI

خلاصه نظر منتقدانی که نظر منفی درباره این فیلم دارند:

آریزونا ریپابلیک (60): Scream VI فیلم خوبی محسوب می شود. اثری که این سیگنال را به تماشاگر صادر می کند می توان اتفاقات فیلم را به دل جاده ها هم برد و کارکرد آن را شاهد بود. با این حال، این تصمیمات باعث نمی شود که شما در طول فیلم بیشتر فریاد بزنید!

سان فرانسیسکو کرونیکل (50): در Scream VI چیزهای زیادی برای جلب رضایت طرفداران قدیمی وجود دارد، اما هنوز هم به نظر می رسد که این فیلم یک گام از فیلم قبلی عقب تر است.

واشنگتن پست (37): در صحنه‌های پایانی فیلم Scream VI، قتل های زیادی رخ می‌دهد که احتمالا می تواند مشمول نابودی یک فرانچایز که زمانی حیاتی بود هم باشد!

Scream VI

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

علاقه به این مجموعه فیلم ها که قدمت آن به بیش از بیست سال می رسد و یکی از موفق ترین دنباله سازی های هالیوود محسوب می شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
محسن
11 ماه قبل

سلام
این بخش زوم سینمای جهان چرا تغییر کرده ؟ قبلا خود منتقد این سایت چندتا سوال مهم مطرح می‌کرد بعد جواب میداد در اخرم نظرشو میگفت الان نطرات سایر منتقدها میزارید
ما این بخشو به خاطر نگارش های خودتون باز میکنیم نه سایرین

زیتونی
زیتونی
1 سال قبل

انگار فقط منم که از این مجموعه فیلما بدم میاد قسمت یک تا 4 رو چند سال پیش از رو کنجاوی نگاه کردم از بس زدم جلو کلا یک ساعتم نشد تمومش کردم