صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اعضای اتحادیه بازیگران آمریکا هم به اعتصاب کنندگان پیوستند

اعضای اتحادیه بازیگران آمریکا هم به اعتصاب کنندگان پیوستند

CP299227000

اعضای اتحادیه بازیگران آمریکا و فدراسیون هنرمندان رادیو و تلویزیون (SAG-AFTRA) با اکثریت قاطع ۹۷.۹۱ درصدی با اعتصاب موافقت کردند. نزدیک به ۴۸ درصد از تمامی اعضا و ۶۵ درصد از اعضای واجد شرایط در این رأی‌گیری مشارکت کردند.

این رأی‌گیری دو هفته پیش از آغاز مذاکرات اتحادیه با «پیمان تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون» (AMPTP)، دو روز پس از توافق اتحادیه کارگردانان آمریکا» (DGA) با استودیوها؛ و سی و پنج روز پس از آغاز اعتصاب اتحادیه نویسندگان صورت می‌گیرد.

به دنبال این رأی‌گیری، تهیه‌کنندگان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که هدف آن‌ها از مذاکرات آینده دستیابی یک توافق جدیدی است که منافع اعضای اتحایه بازیگران و صنعت فیلمسازی را تأمین کند.

از زمان ادغام اتحادیه بازیگران و فدراسیون هنرمندان رادیو و تلویزیون در سال ۲۰۱۲ هیچ اعتصابی شکل نگرفته بود. اتحادیه بازیگران آخرین بار در سال ۱۹۸۰ علیه استودیوهای هالیوود اعتصاب کردند. آن اعتصاب ۹۵ روز طول کشید و قرادادهایی برای فروش محتوا به تلویزیون‌ها و ویدیوکاست‌های نوظهور تنظیم شد.

 

با آغاز اعتصاب نویسندگان از یکم ماه مه، بسیاری از بازیگران از جمله «کالین فارل» و «جیسون سودیکیس» در صفوف دیده شده بودند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها