صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : تام کروز با انتشار عکسی از تماشای «باربی» و «اوپنهایمر» در سالن سینما استقبال کرد

تام کروز با انتشار عکسی از تماشای «باربی» و «اوپنهایمر» در سالن سینما استقبال کرد

تام کروز

«تام کروز» به همه جنگ و جدل‌ها پیرامون رقابت دو فیلم «باربی» (Barbie) و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) پایان داد. او که ماه آینده با فیلم «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) باید همین دو فیلم رقابت کند، در شبکه‌های اجتماعی تصویری به اشتراک گذاشته و می‌گوید هر دو فیلم «باربی» و «اوپنهایمر» را در سالن‌های سینما خواهد دید. بلاکباستر دیگری که در چند هفته آینده به رقابت این سه فیلم ملحق می‌شود «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones and the Dial of Destiny) با بازی «هریسون فورد» است.

کروز با انتشار تصویری از خود در کنار «کریستفر مک‌کواری» کارگردان «مأموریت غیرممکن» می‌نویسد: «تابستان امسال پر از فیلم‌های شگفت‌انگیز برای دیدن در سالن‌های سینماست.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این بازیگر ۶۰ ساله اضافه می‌کند: «به هریسون فورد تبریک می‌گویم، به خاطر ۴۰ سال بازی در نقش ایندی و یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های تاریخ. عاشق دیدن دو فیلم با یک بلیت هستم، و انفجاری‌تر (یا صورتی‌تر) از دو فیلم «اوپنهایمر» و «باربی» نمی‌شود.» مک‌کواری و کروز در فیلم‌های «والکری» (Valkyrie) و «جک ریچر» (Jack Reacher) نیز همکاری کرده‌اند.

پس از آنکه تأیید شد دو فیلم جدید «کریستفر نولان» و «گرتا گرویگ» در یک آخر هفته اکران می‌شوند، میم‌های بی‌شماری از این رقابت شکل گرفت. این هفته میم شومی در شبکه‌های اجتماعی پدیدار شد که نشان می‌داد یک انفجار خانه واقعی باربی در مالیبو که به هواداران اجاره داده می‌شود را تخریب کرده است.

پیش‌تر شایعه تأخیر در اکران «اوپنهایمر» شنیده می‌شد اما یونیورسال در نهایت حاضر نشد تاریخ پخش این فیلم با بازی «کیلین مورفی»‌ در نقش «رابرت جی. اوپنهایمر» ملقب به «پدر بمب اتم» را تغییر دهد. «هالیوود ریپورتر» اخیراً گزارش داده بود که بر اساس برآوردهای اولیه «باربی» گوی سبقت را از «اوپنهایمر» می‌رباید و در افتتاحیه داخلی پرفروش‌تر خواهد شد.

کروز به تازگی برای برگزاری مراسم افتتاحیه «مأموریت غیرممکن ۷» به کشورهای ایتالیا، انگلستان، کره جنوبی و امارات متحده عربی سفر کرده است. او در افتتاحیه فیلم در شهر رم گفته بود برای کسب‌وکار نمایش فیلم در سالن‌های سینما خواهد جنگید.

فیلم‌ «مأموریت غیرممکن ۷» ۱۲ ژوئیه و «باربی» و «اوپنهایمر» ۲۵ ژوئیه اکران خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
9 ماه قبل

اخلاق حرفه‌ای یعنی این!

Nima
Nima
10 ماه قبل

درود بر اسطوره تام کروز