صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : بازیگر ژاپنی به دلیل کمک به خودکشی پدر و مادرش دستگیر شد

بازیگر ژاپنی به دلیل کمک به خودکشی پدر و مادرش دستگیر شد

انوسوکه ایچیکاوا

«انوسوکه ایچیکاوا»، بازیگر ژاپنی پس از این‌که ماه گذشته جسد پدر و مادرش در خانه‌اش در توکیو پیدا شد، به ظن کمک به خودکشی آن‌ها دستگیر شد.

«ایچیکاوا»‌ یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران تئاتر کابوکی (تئاتر سنتی در ژاپن) است که بنابر اعلام پلیس مادرش را که یک زن ۷۵ ساله بود وادار کرده در خانه‌اش قرص‌های خواب آور مصرف کند و بر اثر اعتیاد به مواد روانگردان بمیرد و از این طریق به مرگ او کمک کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از ایسنا، نیروهای امدادی در ماه می جسد پدر ۷۶ ساله «ایچیکاوا» را که او نیز یک بازیگر تئاتر کابوکی بود به همراه مادر ۷۵ ساله‌اش در خانه‌ او در توکیو پیدا کردند.

«ایچیکاوا» که در لندن، آمستردام و پاریس روی صحنه رفته، در همان روز و در حالی که در خانه‌اش بیهوش شده بود، پیدا شد و به بیمارستان منتقل شد و در آن‌جا مورد بازجویی قرار گرفت.

بنا بر اعلام خبرگزاری جیجی پرس، این بازیگر با پذیرفتن اتهامات به بازرسان گفته که به دنبال والدینم می‌روم و خودم را می‌کشم. او همچنین به ماموران گفته در خانواده درباره مردن و تولد دوباره صحبت کردند و والدینش قرص خواب مصرف کرده بودند.

ظاهرا یادداشت خودکشی ایچیکاوا نیز در خانه‌اش پیدا شده است.

«انوسوکه ایچیکاوا» که نام اصلی او «تاکاهیکو کینوشی» است، در سال ۱۹۸۰ اولین کار خود را در تئاتر سنتی ژاپن (کابوکی) انجام داد و به یکی از مشهورترین اجراکنندگان این کشور تبدیل شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها