صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تارانتینو تاکید کرد که «بیل را بکش 3» ساخته نخواهد شد

تارانتینو تاکید کرد که «بیل را بکش 3» ساخته نخواهد شد

بیل را بکش ۳

«کوئنتین تارانتینو» می‌گوید شایعه ساخته شدن «بیل را بکش ۳» (Kill Bill Vol. 3) حقیقت ندارد. بسیاری از هواداران این فیلمساز امیدوار بودند که او بار دیگر به دنیای این فیلم سرکی بکشد و داستان را با «مایا هاک» ادامه دهد. اما تارانتینو در مصاحبه با «دمورگان» می‌گوید قسمت سوم «بیل را بکش» ساخته نخواهد شد.

تارانتینو می‌گوید: «تصور نمی‌کنم که [ساخته شود.] آخرین فیلم من درباره یک منتقد سینماست، یک منتقد مرد. و او در دهه ۱۹۷۰ به سر می‌برد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «اوما تورمان» بازیگر فیلم «بیل را بکش» در سال ۲۰۲۲ گفته بود که با تارانتینو درباره قسمت سوم مذاکره کرده است: «نمی‌توانم چیزی به شما در موردش بگویم. یعنی در طول سال‌های گذشته پیرامون آن بحث شده. قصد واقعی برای ساخته شدنش به وجود آمده بود، اما به مدت‌ها قبل برمی‌گردد. فکر نمی‌کنم قریب‌الوقوع باشد. باید عده‌ای را ناامید کنم. همه آرزو می‌کنند ساخته شود، اما فکر می‌کنم قریب‌الوقوع نباشد.»

بیل را بکش ۳

تارانتینو ژوئیه سال ۲۰۱۹ به پادکست «هپی سد کانفیوزد» گفته بود که هنوز با تورمن در مورد «بیل را بکش ۳» حرف می‌زند. این کارگردان گفته بود که قسمت سوم در صورت ساخته شدن بر روی «ورنیتا گرین» دختر شخصیت «ویویکا ای. فاکس» تمرکز خواهد کرد که به دنبال گرفتن انتقام قتل مادرش توسط «عروس» است. تارانتینو ژوئن سال ۲۰۲۱ در مصاحبه با «جو روگان» گفته بود که تمایل دارد دختر واقعی تورمن یعنی «مایا هاک» نقش دختر «عروس» را بازی کند.

تارانتینو گفته بود: «فکر می‌کنم دیدار دوباره‌ای باشد از شخصیت‌ها در بیست سال بعد و تصور «عروس» و دخترش «بیبی»، که ۲۰ سال در آرامش زندگی کرده‌اند و سپس این آرامش برهم زده می‌شود. «عروس» و «بیبی» حالا در حال فرارند و فقط تصور انتخاب اوما [تورمن] و دخترش مایا [هاک] در چنین فیلمی فوق‌العاده هیجان‌انگیز خواهد بود.» این فیلمساز ادامه داده بود: «ال درایور» هنوز زنده است، «سوفی فتال» دستش قطع شده، اما هنوز زنده است. آن‌ها هنوز پول «بیل» را در اختیار دارند. در واقع، «گوگو» یک خواهر دوقلو به نام «شیاکی» دارد که می‌تواند پدیدار شود.»

این فیلمساز اخیراً فاش کرده است که فیلم دهم و آخر او «منتقد سینما» (The Movie Critic) در مورد ژورنالیست یک مجله خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها