صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اولین تریلر از فیلم ناپلئون (Napoleon) با بازی خواکین فینیکس منتشر شد

اولین تریلر از فیلم ناپلئون (Napoleon) با بازی خواکین فینیکس منتشر شد

تریلر فیلم ناپلئون (Napoleon) به کارگردانی ریدلی اسکات و بازی خواکین فینیکس منتشر شد.

این فیلم داستان زندگی ناپلئون بناپارت، رهبر مشهور فرانسه را روایت می کند.

در این فیلم که ریدلی اسکات آن را کارگردانی کرده اند، بازیگرانی از جمله خواکین فینیکس، ونسان کربی و لودین ساینر به ایفای نقش پرداخته اند.

سونی پیکچرز «ناپلئون» را ۲۲ نوامبر در سالن‌های سینما اکران می‌کند و سپس به صورت انحصاری در دسترس مشترکین اپل تی‌وی+ قرار می‌دهد.

لطفا برای حمایت از مووی مگ ویدئوها را از طریق زیر در یوتیوب تماشا نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad a.
احمد
9 ماه قبل

نمیدونم خبر داشتین یا نه، اما مردم فرانسه اون موقع انقلاب کردن که به نون و رفاه و بهداشت و اینا برسن، اما ناپلئون اومد و به جای این چیزها به دستشون تفنگ داد و گفت: «این چیزا رو ول کنین و بزنین بریم انقلابمون و صادر کنیم.» بعد از یک سری پیروزی ها اما در نهایت سلسله شکستهای فرانسه آغاز شد و ناپلئون وقتی از تبعید فرار کرد و اومد که دوباره یه لشگر جمع کنه تا جبران مافات کنه، به جز زن و بچه و پیرمرد و پیرزن، دید که مرد جوان سالمی در فرانسه باقی نمونده و همگی به خاطر جنگهای مسخره این بشر کشته یا زخمی شدن. این ماجرا برای ما هم خیلی آشناست. اینطور نیست بر و بچز؟

فرزاد
فرزاد
9 ماه قبل
پاسخ به  احمد

البته صحت داستانی که گفتی جای سواله ولی پایان داستان، یه تفاوت بین فرانسه و ایران وجود داره: فرانسه بعد از جنگ به نون و رفاه و بهداشت رسید ولی ایران روز به روز از این ۳ مورد دورتر شد (البته به غیر از ۴ درصد مرفه جامعه)! دلیلش هم اینه که فرانسه دین را از سیاست جدا کرد ولی ایران دین را وارد سیاست کرد!

اسکورسیزی
اسکورسیزی
9 ماه قبل

عجب تریلری بود.به این میگن کارگردان به این میگن فیلم.ای مردک نولان تو چقدر بدبخت و خاک بر سری که فقط میخوای با شلوغ کاری فیلمت دیده بشه.آخه تو با این کارات سینما رو به گند کشیدی الدنگ. خدا لعنتت کنه

فسیل
فسیل
9 ماه قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

سونی پیکچرز ناپلئون را ۲۲ نوامبر در سالن‌های سینما اکران می‌کند و سپس به صورت انحصاری در دسترس مشترکین «اپل تی‌وی+» قرار می‌دهد

الان فهمیدم چرا از این فیلم خوشت میاد 😆😅

فرزاد
فرزاد
9 ماه قبل

بعد از گذشت ۲۳ سال از فیلم فوق العاده‌ی ‘گلادیاتور’، ‘فینیکس’ و ‘اسکات’ دوباره در یک فیلم تاریخی همکار شدند!
در انتظار تماشا خواهیم ماند…