صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مارول با انتشار پوستری از «Ms. Marvel» عید فطر را تبریک گفت

مارول با انتشار پوستری از «Ms. Marvel» عید فطر را تبریک گفت

خانم مارول

مارول با انتشار پوستر جدیدی برای سریال ابرقهرمانی «خانم مارول» (Ms. Marvel) فرارسیدن عید فطر را به مسلمانان تبریک گفت. «ایمان ولانی»‌ در این مجموعه تلویزیونی که به زودی از دیزنی+ پخش خواهد شد، نقش اولین شخصیت مسلمان «دنیای سینمایی مارول» را بازی می‌کند.

داستان این سریال به فیلم «کاپیتان مارول ۲» (Captain Marvel 2) پیوند خورد و ولانی یکی از بازیگران این فیلم در کنار «بری لارسن» و «تیونا پاریس» است. «عادل العربی» و «بلال فلاح» کارگردانان «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys For Life) برای کارگردانی سریال «خانم مارول» و نیز «شرمین عبید-چینوی» برنده‌ی اسکار و «میرا منون» برای کارگردانی چند اپیزود دیگر انتخاب شده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، شخصیت «کامالا خان» یک دختر ۱۶ پاکستانی-آمریکایی و مسلمان است که در جرزی سیتی، نیو جرزی زندگی می‌کند و «کاپیتان مارول» را الگوی خود قرار می‌دهد. تریلر این سریال نشان داده بود که «کامالا خان» در تلاش است میان زندگی خانوادگی، دبیرستان و البته ابرقهرمان بودن توازن برقرار کند.

دیگر بازیگران سریال «آرامیس نایت»، «ساغر شیخ»، «زنوبیا شروف»، «موهان ناکلی»، «آذر عثمان»، «تراوینا اسپرینگر»، «جوردن فریتسمن» و «نیمرا بوچا» خواهند بود.

«خانم مارول» ۸ ژوئن ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها