صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سوفیا ورگارا و جو منگانیلو پس از 7 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند

سوفیا ورگارا و جو منگانیلو پس از 7 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند

سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا و جو منگانیلو پس از هفت سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و در بیانیه ای مشترک گفتند: «ما تصمیم سخت طلاق را گرفته ایم.»

سوفیا ورگارا و جو منگانیلو در ۱۷ جولای اعلام کردند که س از هفت سال ازدواج از هم جدا شدند.

این زوج در بیانیه مشترکی به پیج سیکس گفتند: «ما تصمیم سختی برای طلاق گرفتیم. ما به عنوان دو نفر که خیلی یکدیگر را دوست دارند و به هم اهمیت می دهند، مودبانه خواهان احترام به حریم خصوصی خود در این زمان هستیم که در این مرحله جدید از زندگی حرکت می کنیم.»

خبر جدایی یک هفته پس از انتشار عکس های  ورگارا در تولد ۵۱ سالگی اش درز کرد. به همین مناسبت، این بازیگر با دوستانش در ایتالیا جشن گرفت، اما منگانیلو در هیچ کدام از این عکسها حضور نداشت.

ورگارا و منگانیلو، ۴۶ ساله، چندین بار قبل از رابطه با یکدیگر برخورد کرده بودند. با این حال، تنها در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۴ یک ماه پس از اینکه ورگارا فاش کرد نامزدیش را  با تاجر نیک لوب  تمام کرده است,  اولین قرار ملاقات آن دو بود.

منگانیلو برای کار در سفر بود که متوجه شد ورگارا مجرد است، بنابراین شماره او را از همبازی اش جسی تایلر فرگوسن گرفت و او را به نیواورلئان برد.

برای اولین بار سوفیا ورگارا در ۱۸ سالگی و در سال ۱۹۹۰ با هم مدرسه ای خود در دبیرستان، جو گنزالس  ازدواج کرد و  ۲ سال بعد آنها دارای پسری به نام مانولو شدند اما رابطه  آنها دوام نیاورد و در سال سوم زندگی مشترک شان  طلاق گرفتند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
9 ماه قبل

سوفیا خانم خوشگل و دوست داشتنی، با حضورش در سریال ها و ‘AGT’ ، نشون داده سن فقط یه عدده و هنوز هم در ۵۱ سالگی جذاب و زیباست.