صفحه اصلی > پنج برتر : 5 بازیگر مشهوری که بی خانمان بودند

5 بازیگر مشهوری که بی خانمان بودند

bond 343and32

 همه ساله نشریات معتبر لیست ثروتمندترین بازیگران هالیوود را منتشر می کنند و ثروت عظیم آنها را نیز عنوان می نمایند. اما این بازیگران همیشه ثروتمند نبوده اند و برخی از آنها حتی در برهه ای از زندگی شان طعم بی خانمانی را چشیده اند. اینبار در پنج برتر به سراغ معرفی « 5 بازیگر مشهوری که بی خانمان بودند » رفته ایم تا شما نیز با گوشه ای از گذشته این بازیگران آشنا شوید.

 

5- دنیل کریگ : ستاره سری فیلمهای « جیمز باند » که اخیراً حواشی زیادی را بابت اظهار نظرهایش درباره بازی در قسمت جدید « جیمز باند » بوجود آورده، در بدو دوران بازیگری وضعیت مالی خوبی نداشت و او هم برای مدتی زندگی اش را در پارک های سرد شهر لندن سپری کرد تا اینکه توانست کارهای جانبی بدست آورده و سرپناهی برای خود دست و پا کند.

 Hilary Sw1313

4- هیلاری سوانک : ستاره اسکاری فیلم « عزیز میلیون دلاری » دوران کودکی و نوجوانی بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. سوانک دوران کودکی اش را در یک خودروی کاروان در شهر واشنگتن سپری کرد و این روند تا دوران نوجوانی وی ادامه داشت. با اینحال او برای اینکه بازیگر شود همراه مادرش لس آنجلس نقل مکان کرد و در تمام مدتی که از طریق باجه تلفن از تست های بازیگری خبردار می شد، زندگی اش را در کاروان سپری کرد. او و مادرش بعدها توانستند به منزلی که برای مدتها متروکه بود نقل مکان نمایند. سوانک چند سالی است که در سینما کم کار شده تا بتواند وقت بیشتری را با خانواده اش بگذراند.

 23 CAR42232

3- جیم کری : جیم کری دوران نوجوانی سختی را پشت سر گذاشت و پس از بیماری مادرش مجبور شد در 16 سالگی مدرسه را ترک کند و مدتی بعد هم طعم بی خانمانی را چشیده و در وَن زندگی اش را ادامه دهد. وضعیت جیم کری حتی به حدی بد بود که برای مدتی مجبور شد چادری را در حیاط منزل خواهرش برپا کند و در آنجا زندگی کند. با اینحال او در سینما تبدیل به یکی از موفق ترین کمدین ها شد و در این راه ثروت فراوانی کسب کرد.

 b32i4nd32

2- سیلوستر استالونه : ستاره سری فیلمهای « راکی » پیش از آنکه برای بازی در این فیلم به شهرت برسد، به دلیل عدم توان پرداخت کرایه از آپارتمانی که در آن سکونت داشت بیرون انداخته شد و برای مدتی شب ها را در ایستگاه اتوبوسی در شهر نیویورک به سر می کرد. استالونه پس از فیلم « راکی » تبدیل به چهره مطرحی در سینما شد و هم اکنون یکی از ثروتمندترین بازیگران هالیوود می باشد.

 Hila2424 Sw1313

1- کری گرانت : وی زمانی که 9 ساله بود، پدرش مادرش را به یک کلینیک افسردگی فرستاد و مدتی بعد هم خودِ کری گرانت کودک را از خود طرد نمود. همین موضوع سبب شد تا گرانت برای مدتی زندگی را در خیابان های ساوتمپتون انگلیس بگذراند و برای اینکه گرسنه نماند در کشتی مشغول به کار شود. گرانت سالها بعد خود را به عنوان ستاره سینما مطرح کرد.

 

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به کانال رسمی مووی مگ در تلگرام بپیوندید!          

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها