صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگر نقش «زن عنکبوتی» انتخاب شد

بازیگر نقش «زن عنکبوتی» انتخاب شد

زن عنکبوتی

«سیدنی سویینی» در مصاحبه جدیدی با «ورایتی» تأیید کرده است که در فیلم «مادام وب» (Madame Web) سونی نقش «جولیا کارپنتر» یا «زن-عنکبوتی» (Spider-Woman) را بازی خواهد کرد.

شایعه بازی سویینی در این نقش از چندین ماه قبل و پس از مصاحبه بازیگر «سرخوشی» (Euphoria) با «توتال فیلم» شنیده شده بود اما این اولین بار است که به صورت رسمی تأیید می‌شود.

سویینی می‌گوید‌: «وحشت کرده بودم، البته. یک راست به کتاب‌فروشی رفتم، و هر کامیکی که از شخصیت من نام برده بود را خریدم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، او اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم با آن چیزی که مردم از یک فیلم ابرقهرمانی انتظار دارند متفاوت است. این را نقل قول کنید! نقل قول این است، چون نشریات به همه چیزهای دیگری که می‌گوییم توجه می‌کنند.» وقتی از سویینی پرسیده می‌شود که آیا امیدوار است شخصیتش نقش بیشتری در «دنیای سینمایی مارول» داشته باشد، قبل از نوشیدن یک جرعه چای طولانی پاسخ مثبت می‌دهد.

«جولیا کارپنتر» یک «زن-عنکبوتی» کمتر شناخته‌شده است و اولین بار در کامیک «جنگ‌های سری» (Secret Wars) معرفی شده. او به دنبال آزمایش «کمیسیون فعالیت‌های ابرانسانی» به «زن-عنکبوتی» تبدیل می‌شود. این شخصیت در سال‌های بعد القاب دیگری چون «مادام وب» پیدا می‌کند.

با توجه به اکران فیلم «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) سونی در پایان سال ۲۰۲۴، انتظار می‌رود فیلم «مادام وب» اسیر شدن «جولیا کارپنتر» به دست «ساشا کراوینوف» برای احیای همسرش کریون را روایت کند.

«داکوتا جانسون»، «اما رابرتس»، «سلست اوکانر»، «ایزابلا مرسد» و «طاهر رحیم» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «اس.جی. کلارکسون» خواهند بود. «مادام وب» در کتاب‌های کامیک زنی میان‌سال نشان داده شده که از توانایی‌های ذهنی ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به سن و سال و وضعیت جسمانی‌اش، هیچ‌گاه با شخصیت‌های شرور نمی‌جنگد.

«مادام وب» در حال حاضر قرار است ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ اکران شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها