صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جدایی ناتالی پورتمن از همسرش به دلیل خیانت

جدایی ناتالی پورتمن از همسرش به دلیل خیانت

ناتالی پورتمن

«ناتالی پورتمن» از همسر تهیه‌کننده‌اش «بنجامین میلپیه» پس از ۱۱ سال جدا شد. منابع نزدیک به پورتمن تأیید کرده‌اند که این بازیگر خیانت همسرش را نبخشیده و از او جدا شده است.

چند ماه پیش گزارش شد که این زوج پس از خیانت سعی کرده‌اند رابطه خود را ادامه دهند اما «یو‌اس ویکلی» تأیید می‌کند که آن‌ها از یکدیگر جدا خواهند شد. یکی از منابع نشریه می‌گوید: «پس از آنکه خبر رابطه مخفیانه بیرون آمد، سعی کردند زندگی مشترکشان را ادامه دهند اما در حال حاضر جدا شده‌اند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پورتمن ۴۲ ساله هفته پیش در سیدنی استرالیا به تنهایی و بدون حلقه ازدواج دیده شده بود. در ماه ژوئن گزار شد که میلپیه با «کامیل اتین» فعال محیط زیست ۲۵ ساله رابطه مخفیانه‌ای داشته است. در آن زمان منابعی ادعا کردند که پورتمن از این اتفاق احساس «حقارت» می‌کند اما سعی خواهد کرد که اعتمادش به میلپیه را «بازسازی» کند: «ناتالی معتقد است که رابطه مخفیانه بنجامین کوتاه و احمقانه بوده و هیچ ارزشی برای این مرد ندارد.»

پس از گذشت دو ماه بعد، به نظر می‌رسد که پورتمن به نتیجه دیگری رسیده و احساس متفاوتی پیدا کرده است. پورتمن و میلپیه دو فرزند ۱۲ و ۶ ساله دارند.

میلپیه که اخیراً اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان تحت عنوان «کارمن» (Carmen) را کارگردانی کرده یک رقصنده و طراح رقص است و در زمان فیلمبرداری «قوی سیاه» (Black Swan) با پورتمن آشنا شده بود. آن‌ها در سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند و تا سال ۲۰۱۳ در پاریس ساکن بودند. این دو در سال ۲۰۱۸ با فیلم «واکس لاکس» (Vox Lux) همکاری دیگری داشتند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد جواد
محمد جواد
8 ماه قبل

حالا ناتالی هم اونقدر آش دهن سوزی نیست
امام اون دختره واقعا استایل و قیافه رو مخی داره
جدا بین یه زیباروی هالیوودی و یه دختر رو اعصاب طرفدار محیط زیست

آرمان
آرمان
8 ماه قبل

من اگه بانو ناتالی یه نگاه بهم بندازه تا آخر عمرم با همون یه نگاه کلی عشق میکنم و سمت هیچ دختری نمیرم! بعد این بی لیاقت که دو تا بچه قد و نیم قد از اسطوره زیبایی داره میره خیانت میکنه!! واقعا آدم نمیدونه چی بگه… مگه یه آدم چقدر میتونه قدرنشناس و فرومایه باشه خداااا
مغزم هنگ کرد این خبر رو شنیدم…

فرزاد
فرزاد
8 ماه قبل

‘ناتالی پورتمن’، ‘بعد از ۱۱ سال’ با بچه؟ آدم باورش نمیشه!!!!
بانویی به این زیبایی و هنرمندی رو باید بذاری رو سرت قیمه قیمه کنی! یه تار موی ناتالی می‌ارزه به کل هیکل ‘بنجامین’ و ‘کامیل’ رو هم (با اون قیافه‌ی زاغارتشون).
واقعا متاسفم…

امین
امین
8 ماه قبل

شبیه سگ دست پیکانه بعد خیانتم می کنه دیگه از دنیا چی میخواستی بیشرف. فقط قیافه اونی که باهاش خیانت کرده ببینی آدم اسهال می گیره.