صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : زکری لیوای: زباله هایی که هالیوود می سازد را نبینید!

زکری لیوای: زباله هایی که هالیوود می سازد را نبینید!

زکری لیوای

«زکری لیوای» بازیگر فیلم‌های «شزم» (Shazam) از تولید محتوای «زباله» در صنعت فیلمسازی انتقاد کرد. فیلم «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) او به تازگی به شکست تجاری منجر شده است.

لیوای آخر هفته گذشته در یک رویداد هواداری در شیکاگو گفت: «شخصاً میزان محتوایی که از هالیوود بیرون می‌آید و زباله است را احساس می‌کنم – برایشان اهمیتی ندارد که فیلم خوبی برای شما بسازند. اهمیت نمی‌دهند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، او ادامه می‌دهد: «چند بار پیش آمده که تریلر فیلمی را ببینید و بگویید: «خدای من، چقدر جذاب به نظر می‌رسد!» اما بعد فیلم را می‌بینید و فکر می‌کنید: «این را تحویل من می‌دهید؟» می‌دانند وقتی بلیت را خریده باشید و روی صندلی نشسته باشید، پول شما را گرفته‌اند. و تنها راه برای تغییر دادنش این است که زباله نبینیم. باید به شکل فعال تصمیم بگیریم زباله نبینیم. کمک می‌کند. خیلی کمک می‌کند.»

لیوای اخیراً با اظهار نظر درباره اعتصاب اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) جنجال آفریده بود. اما مدتی بعد اظهاراتش را تصحیح کرد و گفت: «کاملاً از اتحادیه بازیگران،‌ نویسندگان و اعتصاب حمایت می‌کنم. همچنان منتقد صریح این نظام استثماری هستم که ما هنرمندان در آن کار می‌کنیم، از زمانی که ۲۵ سال پیش مسیر خود را در این کسب‌وکار آغاز کردم. این اعتصاب برای محافظت از ما بازیگران، نویسندگان و همه کسانی که در تولید پروژه‌ها نقش دارند و باعث حرکت صنعت می‌شوند ضروری است.»

لیوای از سوی دیگر یادآور شده بود که در طول اعتصاب بازیگران نباید هواداران را فراموش کنند زیرا «کسب‌وکار ما به خاطر هواداران وجود دارد و موفق می‌شود، و به نظر من ضروری است که از آن‌ها برای حمایتشان قدردانی کنیم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad a.
احمد
9 ماه قبل

فیلمهای خوب هم زیاد داره میسازه هالیوود. ولی سریال های استریمینگ خیلی بهتر پیشرفت کردن.

آتوسا
آتوسا
9 ماه قبل

والا ماهم دیگه زدیم تو کار انیمه و سینماکلاسیک !
فیلمنامه نویسی افتضاح شده تو هالیوود
مثلا همین آواتار واقعا شاهکار جلوه های ویژه بود اما داستان یه چیز معمولی

اسکورسیزی
اسکورسیزی
9 ماه قبل

😂🥂

FFFF
FFFF
9 ماه قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

فان فکت: اسکورسیزی هم جزو هالیووده!

اسکورسیزی
اسکورسیزی
9 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

خنده من واسه اینه که بازیگر فیلمای شزم داره این حرفو میزنه.مثل این میمونه جواد رضویان از سینمای ایران انتقاد کنه و بگه پر شده از کمدی های مبتذل🤪

FFFF
FFFF
9 ماه قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

آها… باش…
این آرک منطقی شدنته ظاهراً!

noboddy
noboddy
9 ماه قبل

وقتی پولتو نمیدن

محمد
محمد
9 ماه قبل

ایشون خودش صاحب دو تا از تاپ ترین زباله فیلمهای تاریخ هالیووده! فیلمش فروش نکرده، دیده نقشش دیگه بعیده تکرار شه دهن باز کرده!!!

FFFF
FFFF
9 ماه قبل

من زکری رو دوست دارم بخاطر سریال چاک و تو شزم ۱ هم راضی بودم ازش. درمورد هالیوود هم بله زباله میسازه، فیلم خوب هم میسازه. شزم ۲ جزو دسته دوم بود که لوی زمان اکرانش خواهش التماس میکرد که مردم برن ببینن و نرفتن! الان سه تا فیلم ساختِ هالیوود رو پرده های سینما هست که هم فروش خوبی داشتند هم بازخورد تماشاگران و منتقدان ازشون خوب بوده، فقط ماموریت غیرممکن متاسفانه یه مقدار قربانی پدیده باربیهایمر شد که اون هم من امیدوار بودم مردم خوش ذوق با هشتگ و میم و جنبش های آنلاین یه حرکتی بزنن که فیلم حداقل فروش ۶۰۰ میلیون دلار رو رد کنه.
درکل این سه فیلم و حتی در کنارش sound of freedom و ماه های قبل با محافظان کهکشان ۳ و جان ویک ۴ و انیمیشن اسپایدرورس ۲ و فروش دو میلیاردی آواتار ۲ که اکرانش البته مال اواخر ۲۰۲۲ هست نشون میده هالیوود هنوز می‌تونه مخاطب رو جذب سالن ها کنه و سال بدی به هیچ وجه نداشتیم از این نظر. حالا یه عده به هر دلیلی (چه دلایل سیاسی، چه فسیلبازی ذاتیشون) بخوان شکست ایندیانا جونز ۵ و انتمن ۳ و پری دریایی و مورد بخصوص لاک پشت های نینجا جدید که ظاهراً انیمیشن خیلی خوبی هست ولی آنطوری که باید نمی‌فروشه رو تو بوق کرنا کنن و واسه ادامه داشتن و بی نتیجه موندن اعتصابات غش و ضعف برن، میل خودشونه ولی حقیقت این هست که هالیوود اگه تا آخر ۲۰۲۳ نابود هم بشه بنظر بخاطر همون فیلم هایی که گفتم با اقتدار از بین رفته.

فرزاد
فرزاد
9 ماه قبل

‘گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده!’