صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اتهام برندن فریزر علیه گلدن گلوب / مدیر HFPA من را مورد آزار جنسی قرار داد!

اتهام برندن فریزر علیه گلدن گلوب / مدیر HFPA من را مورد آزار جنسی قرار داد!

برندن فریزر

 

«برندن فریزر» که امسال با فیلم «نهنگ» (The Whale) مدعی اسکار است، می‌گوید مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۳ که از شبکه ان‌بی‌سی پخش خواهد شد را تحریم می‌کند.

فریزر در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» تأیید کرده است که در صورت نامزدی با «نهنگ» در این مراسم مشارکت نمی‌کند. او «فیلیپ برک» مدیر سابق «اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود» (HFPA) را متهم می‌کند که در سال ۲۰۰۳ در هتل بورلی هیلز او را لمس جنسی کرده است. فریزر در سال ۲۰۱۸ فاش کرده بود که برک به او آزار جنسی رسانده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فریزر به «جی‌کیو» می‌گوید: «پیشینه رابطه من با «اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود» بیشتر از احترامی است که برای این اتحادیه قائل هستم. نه، مشارکت نمی‌کنم… به خاطر پیشینه‌ای است که با آن‌ها دارم. و مادرم نیز یک فرد ریاکار تربیت نکرده. هرچه می‌خواهید به من بگویید، اما ریاکار نه.»

فریزر می‌گوید برخورد با برک سبب شده از هالیوود «عقب‌نشینی» و احساس کند که «چیزی از من گرفته‌اند.» اتحادیه در سال ۲۰۱۸ به دنبال مطرح شدن اتهام فریزر با انتشار بیانیه‌ای «قویاً علیه آزار جنسی» موضع‌گیری کرد. این سازمان سپس تحقیقاتی را در مورد اتهام آغاز کرد که بنا بر گزارش «جی‌کیو» به یک بیانیه مشترک انجامیده است: «هرچند به این نتیجه رسید که آقای برک به شکل ناشایستی آقای فریزر را لمس کرده، اما شواهد نشان می‌دهد این عمل او با نیت شوخی بوده و نه یک اقدام جنسی.»

«گلدن گلوب» و این اتحادیه از آن پس با مشکلات و اتهامات دیگری روبرو شدند. «لس‌آنجلس تایمز» در سال ۲۰۲۱ فاش کرد که حتی یک رأی‌دهنده رنگین‌پوست در میان اعضای این اتحادیه وجود ندارد.

فریزر می‌گوید بر خلاف آنچه ادعا شده، در حال حاضر معتقد نیست که اصلاحی در ساختار اتحادیه به وجود آمده باشد: «شاید زمان مشخص کند… نمی‌دانم می‌خواهند چه کنند. نمی‌‌دانم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها