صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : مارتین اسکورسیزی برای حمایت از سعید روستایی کارزار راه انداخت!

مارتین اسکورسیزی برای حمایت از سعید روستایی کارزار راه انداخت!

سعید روستایی مارتین اسکورسیزی

مارتین اسکورسیزی در واکنش به صدور حکمی برای سعید روستایی و جواد نوروزبیگی کارگردان و تهیه کننده برادران لیلا، در پستی از آنها حمایت کرد.

مارتین اسکورسیزی فیلمساز آمریکایی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به صدور حکم درباره سعید روستایی و جواد نوروزبیگی کارگردان و تهیه کننده برادران لیلا واکنش نشان داد.

مارتین اسکورسیزی در پست اینستاگرامی خود نوشته که با امضای این دادخواست خواستار اجرای عدالت درباره سعید روستایی و جواد نوروزبیگی بشوید.

او در بخشی از پست خود نوشته است : آنها عملا در ۵ سالی که حکمشان تعلیق خواهد شد نمی‌توانند فعالیت سینمایی داشته‌باشند. ما باید برای آنها عدالت خواهی کنیم.

مارتین اسکورسیزی سعید روستایی

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad a.
احمد
8 ماه قبل

بلکه همین عمو مارتین و بقیه شخصیت های قابل احترام جهان برای هنرمندان و مردم ایران یه حرکتی انجام بدن و صدای مظلومیت ما رو به گوش جهان برسونن؛ وگرنه اینجا از بین خواهیم رفت بدون اینکه کسی بفهمه ما اصلا وجود داشتیم.

خشی
خشی
8 ماه قبل
پاسخ به  احمد

دو بار رقصیدین دیگه فاز چگوارا نگیرید
مضلومیت چیه اخه

ارژنگ
ارژنگ
8 ماه قبل

این فیلم اصلأ سیاسی نبود پس هیچ بهانه نداشتند مضمونش جوری بود که به وضعیت کشور خیلی شبیه هست . از قدیم گفتن فحش رو بذاری رو زمین صاحبش میاد برش می داره .

حمید رضا
حمید رضا
8 ماه قبل

دمت گرم عمو مترتین

FFFF
FFFF
8 ماه قبل

درود بر شرفش

حسن
حسن
8 ماه قبل

ما که میدونیم و میدونم اقایون هم میدونن که علت کینه شتری شون نسبت به روستایی و برادران لیلا سر چیه..اقایون به قول اون مرد معروف که میگفت آبو بریزین همونجا که میسوزه چرا جای دیگه میریزین؟😁😁😁شش ماه حبس به خاطر ساختن یک فیلم؟!؟!کجای دلمون بزاریم این حکم رو

خاتون
خاتون
8 ماه قبل

ارزشی های ….بیان لجن پراکنی کنن…بیاین بگین اسکورسیزی پول گرفت بابت این پست…بیاین دیگه…میدونم هنوز هم اونقدر وقیح و بی شرم هستین که دوباره علیه روستایی جفنگ ببافین…شماها به بهانه مجوز و جشنواره کن فیلمش رو الکی توقیف کردین و کلی به سرمایه گذار ضرر زدین در صورتی که اگه فیلم رو پرده میرفت خیلی پرفروش میشد و حالا هم چون فیلم اینطوری پربازدید شده چنین حکمی براش دادین…لعنت به ذات بدتون

دارا
دارا
8 ماه قبل
پاسخ به  خاتون

حالا گریه نکن