صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : به راه افتادن دو پرونده جدید درباره آزار جنسی مایکل جکسون!

به راه افتادن دو پرونده جدید درباره آزار جنسی مایکل جکسون!

مایکل جکسون

یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا روز جمعه به بازگشایی پرونده شکایت دو مرد از مایکل جکسون، خواننده معروف موسیقی پاپ رای داد.

شاکیان این پرونده مدعی هستند که در کودکی از سوی مایکل جکسون که در سال ۲۰۰۹ درگذشت مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته بودند. بنا به نظر سه قاضی تجدیدنظر در ایالت کالیفرنیا پرونده شکایت این دو نفر نباید در سال ۲۰۲۱ از سوی دادگاه دادگاه بدوی مختومه اعلام می‌شد.

دو شاکی این پرونده تاکید می‌کنند که دو شرکت متعلق به مایکل جکسون می‌بایست از آنها در برابر اذیت و آزار جنسی محافظت می‌کردند. به این ترتیب این دو شرکت اکنون در این پرونده که بار دیگر به جریان خواهد افتاد در جایگاه متهم قرار دارند.

تصمیم دادگاه تجدیدنظر در کالیفرنیا براساس قانون جدیدی در این ایالت اتخاذ شد که دامنه شکایت‌ها بابت اذیت و آزار جنسی را گسترده‌تر کرده است. قضات دادگاه‌های تجدید نظر براساس این قانون می‌توانند بار دیگر پرونده‌های مختومه‌شده را به جریان بیاندازند.

وید رابسون و جیمز سیفچاک، دو شاکی این پرونده در مستند «ترک ناکجاآباد» که در سال ۲۰۱۹ از شبکه «اچ بی او» پخش شد ادعاهای خود علیه مایکل جکسون را روایت کرده بودند.

مایکل جسکون تنها صاحب و سهامدار دو شرکتی بود که اکنون این پرونده علیه آنها بار دیگر به جریان افتاده است.

وید رابسون که اکنون ۴۰ سال دارد اولین بار در سن پنج سالگی با مایکل جکسون دیدار کرد. او بعدها در سه کلیپ ویدئویی مایکل جکسون نیز مقابل دوربین رفت. وید رابسون مدعی است که به مدت هفت سال از سوی مایکل جکسون مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفت.

جیمز سیفچاک، ۴۵ ساله نیز در سن ۹ سالگی برای اولین بار با ستاره موسیقی پاپ دیدار کرد. وی مدعی است که مایکل جکسون ابتدا هدیه‌های گران‌قیمتی به او می‌داد اما بعد دست به سوءاستفاده جنسی زد

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hoseinn96
hoseinn96
8 ماه قبل

هنوزم میخان مایکل رو شرور جلوه بدن.اون اقایی که میگه پشت صحنه بچه هارو ازار میرسونده بره ببینه نتیجه دادگاه مایکل رو و سرنوشت پدر یکی از بچه هارو

سالار
سالار
8 ماه قبل

حاجی بیخیال،گیریم حرفشون درست،طرف استخوناشم تجزیه شده.چیو نبشِ قبر میکنید؟سوژه میخواید تشریف بیارید ایران،

کاربر
کاربر
8 ماه قبل
پاسخ به  سالار

بهترین کامنت همین بود

Kotlas
Kotlas
8 ماه قبل

من مستند این دونفر و دیدم.بشدت دارن درست میگن
تمام مدارک و گفتگوهای تلفنی فاش شدن.متاسفانه مایکل خیلی از آینده بچه هارو نابود کرد

آتوسا
آتوسا
8 ماه قبل

خدا بیامرز می گفت تا با دیپ استیت مخالفت کنی انگ تجاوز و یهودی ستیزی و…بهت می چسبونن
اون مثل پیتر پن پاک و افسانه ای بود و راستگو

FFFF
FFFF
8 ماه قبل

مشکل اینجاست که جز حرف و اتهام و شایعه‌ هیچ سندی وجود نداره. مایکل جکسون هم زنده نیست که از خودش بخواد دفاع کنه پس واقعا نمیشه هیچ جوره فهمید حقیقت چیه (اینکه دروغ میگن یا راست میگن) میمونه تصمیم مردم برای اینکه بخوان همچنان به موزیک ماندگار جکسون گوش بدن یا اینکه کلا بندازنش دور.

نیما
نیما
8 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

زمانی هم که زنده بود بعضی از والدین بچه هایی که باهاشون تو موزیک ویدوهاش همکاری میکردن بهش اتهام تجاوز زدن،مستندش رو یوتیوب هست خود اون کودکان اعتراف میکنن مایکل مجبورشون کرده خودارضایی کنن

نیما
نیما
8 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

و اینم بگم کاری به اینایی که بعد بیست سال بخاطر پول میان شکایت میکنن ندارم ولی اون زمانی که مایکل زنده بود خیلی از کودکانی که باهاش همکاری داشتن گفته بودن مایکل مجبورشون کرده یه کارایی بکنن کودک هفت هشت ساله که دیگه دروغ نمیگه،شایعه هم از واقعیت میاد چرا کسی به الویس پریسلی یا جان لنون همچین تهمتی نزد؟!!!

محمد جواد
محمد جواد
8 ماه قبل

بنده خدا اون زمان یه دو سه تا آهنگ که زیاد مطابق میل سیاستمدارا نبود خوند(تازه اونم با کلی سانسور) هنوز که هنوزه به خونش تشنن دست از سرش بر نمیدارن