صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازنشستگی ریکی جرویز از بازیگری / استندآپ کمدی اجرا می کنم چون سانسور کمتری وجود دارد!

بازنشستگی ریکی جرویز از بازیگری / استندآپ کمدی اجرا می کنم چون سانسور کمتری وجود دارد!

ریکی جرویز

«ریکی جرویز» کمدین کهنه‌کار بریتانیایی می‌گوید این روزها استند-آپ کمدی را به بازیگری در تلویزیون ترجیح می‌دهد. او به «استاندارد ایونینگ» می‌گوید اجرای استند-آپ او را راضی می‌کند چرا که سانسور کمتری در این مدیوم وجود دارد.

جرویز می‌گوید: «اگر مردم می‌گفتند: «دیگر تلویزیونی وجود ندارد»، از اجرای استند-آپ کاملاً راضی بودم. حالا [مدیوم] محبوب من است.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، او به شوخی ادامه می‌دهد: «نیازی نیست به هیچ‌کس پاسخ‌گو باشی، به جز پلیس. فکر می‌کنم به این شکل خواهد بود. تا وقتی که قانون را رعایت کنید، به خودتان بستگی دارد.»

بازیگر «اداره» (The Office) اضافه می‌کند که استند-آپ «کمتر یک فرم هنری و بیشتر یک علم» است و تنها قانونش این است که «خنده‌دارتین حرف ممکن را بزنید.»

جرویز ادامه می‌دهد: «یا جواب می‌دهد یا نمی‌دهد. بنابراین می‌دانید: «آن شوخی جواب می‌دهد، می‌خندند، آن بخش را نگه دار. از آن بخش خوششان نیامد، تغییرش بده یا رهایش کند.» شاید پس از ۵۰ اجرا مخاطب بهترین یک ساعت شما را پیدا کرده است.»

او این فرایند را با فیلمسازی مقایسه می‌کند و می‌گوید: «هرچند آخرین کات را در سینما و تلویزیون دارم اما همچنان ۶۰ نفر دیگر در تولیدش مشارکت می‌کنند.»

جرویز می‌گوید پیش‌تر تمام جملات اجراهای استند-آپ خود را می‌نوشته اما حالا به نظرش می‌رسد که آن روش استرس بیشتری دارد و فقط چند یادداشت روی صحنه می‌برد: «استند-آپی که نیازی نیست نگرانش باشم، آن بالا می‌روی و تمام تلاشت را می‌کنی.»

نشریه «سان» گزارش داده است که جرویز به شوخی‌های زننده‌اش پیام‌های تهدیدآمیزی از جمله «نامه‌های آزاردهنده‌ای» دریافت کرده است. بخشی از این تهدیدها به استند-آپ «فوق‌طبیعت» (SuperNature) مرتبط می‌شد که بسیاری آن را «تراجنست‌هراسانه» دانستند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها