صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : «One Piece» تبدیل به پربیننده ترین سریال نتفلیکس شد

«One Piece» تبدیل به پربیننده ترین سریال نتفلیکس شد

One Piece

سریال لایو-اکشن «وان پیس» (One Piece) رکورد فصل چهارم «موجودات عجیب» (Stranger Things) و «ونزدی» (Wednesday) را در نتفلیکس شکست. این سریال که از «راتن تومیتوز»‌ امتیاز ۸۳ درصد منتقدین و ۹۶ درصد مخاطبین را دریافت کرده، در حال حاضر پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی نتفلیکس است.

«وان پیس» در هشتاد و چهار کشور به رتبه اول پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس رسیده و رکورد تازه‌ای ثبت کرده است. این رکورد پیش از این به «ونزدی» و فصل چهارم «موجودات عجیب» با صدرنشینی در ۸۳ کشور اختصاص داشت. فصل اول سریال ۳۱ اوت در قالب هشت اپیزود از نتفلیکس پخش شد.

ماجراجویی‌های «مانکی دی. لوفی» و همراهانش را دنبال می‌کند که در یک دنیای خیالی با اقیانوس‌های بی‌انتها و جزیره‌های دورافتاده به گشت و گذار می‌پردازند تا گنجی به نام «وان پیس» را کشف کنند. «استیون مائدا» نویسنده کهنه‌کار سریال «گمشده» (Lost) و «پرونده‌های مجهول» (The X-Files) نویسنده‌، شورانر و تهیه‌کننده سریال است.

«اینیاکی گادوی» بازیگر «چه کسی سارا را کشت» (Who Killed Sara)، «ماککنیو»، بازیگر «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising)، «امیلی راد» بازیگر «شکارچیان» (Hunters)، «جیکوب رومرو گیبسون» بازیگر «همه قیام کنند» (All Rise)، و «تاز اسکایلر» بازیگر «نقطه جوش» (Boiling Point) در نقش پنج شخصیت اصلی سریال بازی کرده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها