صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : علت درگذشت ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی چه بود؟ + تصاویر

علت درگذشت ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی چه بود؟ + تصاویر

ستاره سعیدی بیژن مرتضوی

ستاره سعیدی همسر و مدیر برنامه‌ های بیژن مرتضوی – خواننده و آهنگساز ۶۵ ساله ی ایرانی ساکن آمریکا – که پس از قرار گرفتن تحت عمل جراحی مغز در ترکیه به کما فرو رفته بود، روز جمعه ۱۰ شهریور درگذشت. ستاره سعیدی ۴۰ سال داشت.

هنرمندان زیادی از جمله معین، لیلا فروهر، مازیار فلاحی و پرویز پرستویی با انتشار پیام هایی در اینستاگرام درگذشت همسر بیژن مرتضوی را به وی تسلیت گفتند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، بر اساس اعلام بیژن مرتضوی، پیکر ستاره سعیدی در ترکیه به خاک سپرده خواهد شد.

علت فوت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی چه بود؟

بیژن مرتضوی که در هفته های گذشته برای برگزاری کنسرت در استانبول به همراه همسرش ستاره سعیدی به ترکیه سفر کرده بود، اواخر مرداد ماه در پیامی ویدئویی در اینستاگرامش اعلام کرد که همسرش قرار است در بیمارستانی در ترکیه تحت عمل جراحی باز مغز قرار گیرد و از مردم خواست برای وی دعا کنند.

ستاره سعیدی خود نیز پیش از عمل با انتشار ویدئویی در استوری اینستاگرامش توضیحاتی درباره ی علت جراحی خود و اینکه چرا برای انجام جراحی به آمریکا بازنمی گردند، ارائه کرد. او در این ویدئو گفت: «به دلیل مسائلی یکی از رگ های مغزم پاره شده و به خاطر شرایط من امکان برگشت به آمریکا را نداریم.»

بیژن مرتضوی

مرتضوی یک روز بعد، از موفقیت آمیز بودن عمل همسرش خبر داد و گفت او به مدت ۵ روز تحت بیهوشی بعد از عمل قرار خواهد داشت. با این حال، مرتضوی چند روز پیش اعلام کرد با وجود گذشت ۱۰ روز همسرش هنوز از بیهوشی خارج نشده است. در پی این اتفاق مرتضوی کنسرت استانبول خود را لغو کرد.

سعیدی که پس از جراحی در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار داشت، در نهایت از کما خارج نشد و روز جمعه ۱۰ شهریور درگذشت.

برخی رسانه ها مدعی ابتلای ستاره سعیدی به تومور مغزی شده اند. با این حال، مشکل اصلی وی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

به گفته ی کانال تلگرامی باشگاه روزنامه نگاران ایران، ستاره سعیدی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران و دانش‌ آموخته ی رشته مدیریت بود.

ستاره سعیدی

پدر و مادر او کارمند صدا و سیما و کارگردان برنامه‌ های تلویزیون بودند که هر دو بر اثر سکته درگذشتند.

او در دهه ی ۸۰ خبرنگار سیاسی بود و در رسانه‌ هایی مانند ایران نیوز و خبرگزاری برنا کار می‌ کرد.

وی در مجلس هفتم خبرنگار پارلمانی بود و گاهی نیز از سوی رسانه ی خود به همراه دیگر خبرنگاران به حیاط دولت می رفت تا سخنان وزرای دولت احمدی نژاد را پوشش دهد.

بعد از درگذشت پدرش کارگردانی را تجربه کرد. پس از آن عازم آمریکا شد. در آنجا مدلینگ را تجربه کرد و سپس با بیژن مرتضوی آشنا شد.

ستاره سعیدی در سال ۹۵ زمانی که ۳۴ سال داست با بیژن مرتضوی ۵۹ ساله ازدواج کرد.

او پس از ازدواج با بیژن مرتضوی، مدیر برنامه های همسرش شد و همچنین به عنوان فیلمبردار و سازنده‌ی کلیپ با مرتضوی همکاری داشت.

این دومین ازدواج بیژن مرتضوی محسوب می شد. او از ازدواج اول خود پسری به نام پژمان دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
7 ماه قبل

روحش قرین رحمت الهی…
تسلیت به بیژن مرتضوی عزیز و ‌آرزوی صبر برای ایشان.

حمید رضا
حمید رضا
7 ماه قبل

روحش شاد.آدمی به دمی بنده .تا زنده ایم قدر همو بدونیم.این دنیا کوچکتر از اونه که ادم بخواد کسی رو قضاوت یا بدی کنه. بیچاره بخاطر اختلاف سنیش با اقای مرتضوی چقدر قضاوت شد