صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هیو جکمن و همسرش پس از 27 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند

هیو جکمن و همسرش پس از 27 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند

هیو جکمن و همسرش

«هیو جکمن» و همسرش «دبورا-لی فرنس» پس از ۲۷ سال به زندگی مشترکشان پایان دادند. این زوج با انتشار بیانیه‌ای از طریق مجله «پیپل» این جدایی را تأیید کرده‌اند.

این زوج می‌گویند: «تقریباً سه دهه سعادت زندگی مشترک به عنوان زن و شوهر در یک ازدواج شگفت‌انگیز و محبت‌آمیز را داشتیم. مسیر ما حالا تغییر پیدا می‌کند و تصمیم گرفته‌ایم که برای رشد فردی از یکدیگر جدا شویم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در بخش دیگری از «تنها بیانیه» این زوج در رابطه با این جدایی آمده است: «خانواده همیشه برای ما بالاترین اولویت را داشته و خواهد داشت. این فصل جدید را با قدرشناسی، عشق و مهربانی می‌پذیریم.» این زوج استرالیایی دو فرزند بیست و سه و هجده ساله به نام‌های اسکار و آوا دارند.

جکمن در سال ۱۹۹۵ و در زمان فیلمبرداری سریال استرالیایی «کورلی» (Corelli) با یکدیگر آشنا شدند. بازیگر «ایکس-من» (X-Men) در سال ۲۰۱۷ به «پیپل» گفته بود: «دب، ستاره بزرگی بود… سوار شدم و دب در صندلی جلوی خودرو بود. هرگز فراموش نمی‌کنم. او کمربندش را باز کرد و عینک دودی‌اش را برداشت و گفت: «سلام، من دبورا-لی فرنس هستم، از دیدنتان خوشحالم.» به یاد می‌آورم که فکر کردم: «از این دختر خوشم می‌آید.»»

این دو آوریل سال ۱۹۹۶ ازدواج کردند و به یکی از محبوب‌ترین زوج‌های هالیوود بدل شدند. بازیگر «بزرگترین شومن» (Greatest Showman) در بیست و هفتمین سالگرد ازدواج خود با دبورا-لی در اینستاگرام نوشته بود: «خیلی دوستت دارم. با هم خانواده زیبایی ساختیم. یک زندگی. خنده‌های تو، روحیه تو، سخاوتمندی، شوخ‌طبعی، غرور، شجاعت و وفاداری تو برای من یک موهبت بی‌نظیر است.»

جکمن آخرین بار در «مت گالا» و سپس فینال ویمبلدون در کنار «دبورا-لی فرنس» دیده شده بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جواد
جواد
7 ماه قبل

اگه مشکلی نداشتنه پس چرا جدا شدنه😐