صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تمسخر آلک بالدوین توسط دونالد ترامپ / شاید خود او اسلحه را پر کرده باشد!

تمسخر آلک بالدوین توسط دونالد ترامپ / شاید خود او اسلحه را پر کرده باشد!

دونالد ترامپ آلک بالدوین

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق ایالات متحده که چند سال مضحکه دست «الک بالدوین» و «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) بود، به حادثه تراژیک محل فیلمبرداری فیلم «راست» (Rust) که به کشته شدن «هالینا هاچینز» فیلمبردار ۴۲ ساله به دست بالدوین منجر شد واکنش نشان داد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «بیزنس اینسایدر» گزارش داده است که ترامپ پنجشنبه گذشته در پادکست «کریس استیگال» به حادثه مرگبار فیلم «راست» واکنش نشان داده و می‌گوید: «مرد مشکل‌داری است. یک مشکلی دارد. چندین سال است او را تحت نظر دارم. با گزارشگران وارد زد و خورد می‌شود. روانی است. مغز ندارد. و معمولاً وقتی یک نفر چنین باشد، به نظر من، باید ربطی به او داشته باشد.»

بالدوین ادعا می‌کند که پیش از تیراندازی به او گفته بودند که اسلحه خالی است. ترامپ اما می‌گوید چه اسلحه پر بوده باشد چه خالی، نباید آن را به سمت عوامل می‌گرفته است: «اما به‌هرحال، چگونه اسلحه‌ای را برمی‌داری و چه پر چه خالی، آن را برمی‌داری و به سمت یک نفر که حتی در فیلم بازی نمی‌کند نشانه می‌گیری و بعد از نشانه گرفتن ماشه را می‌کشی و حالا این زن را کشته‌ای؟»

ترامپ اضافه می‌کند: «عجیب است. چه کسی اسلحه را برمی‌دارد و به سمت فیلمبردار نشانه می‌گیرد و ماشه را می‌کشد، و این زن حالا مرده؟» او در ادامه می‌پرسد چگونه این اسلحه مخصوص فیلمبرداری را با فشنگ واقعی پر کرده‌اند: «هرچقدر هم که کوتاهی کرده باشند، یعنی می‌دانید که افراد دیگری مسئول این تجهیزات و اسلحه‌ها بوده‌اند… اما حتی اگر پرش کرده باشند اتفاق عجیبی است – شاید خودش آن را پر کرده.»

ترامپ در ادامه بازی بالدوین در نقش خودش را «افتضاح» می‌خواند و می‌گوید: «این مرد مشکلی دارد. مریض است. یعنی چند سال می‌دیدمش. به نظر من در تقلید از من کارش ضعیف بود.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها