صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نویسنده «Batman Begins»: قرار بود دیکاپریو نقش بتمن را بازی کند!

نویسنده «Batman Begins»: قرار بود دیکاپریو نقش بتمن را بازی کند!

دیکاپریو بتمن

«جیک جیلنهال» و «لئوناردو دی‌کاپریو» از گزینه‌های بازی در فیلم‌های «بتمن» نولان بوده‌اند.

«دیوید اس. گویر» نویسنده «بتمن آغاز می‌کند» (Batman Begins) در مصاحبه با پادکست «شاد غمگین گیج» فاش کرده است که «جیک جیلنهال» قرار بود در این فیلم به کارگردانی «کریستفر نولان»‌ نقش «بتمن» یا «بروس وین» را بازی کند. این نقش در نهایت به «کریستین بیل» رسید.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، گویر می‌گوید: «درباره هر موضوعی حرف می‌زدیم. چند بازیگر تست داده بودند و من از انتخاب جیلنهال حمایت می‌کردم. منظورم این است که جیلنهال و کریستین بیل بازیگران فوق‌العاده‌ای هستند، بنابراین کسی چه می‌داند.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا فیلمی از تست بازیگری جیلنهال برای نقش «بتمن» وجود دارد یا نه می‌گوید: «فکر می‌کنم وجود دارد.»

گویر در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید اگرچه یکی از مدیران استودیوی برادران وارنر تمایل داشته «لئوناردو دی‌کاپریو» را در دنباله «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) در نقش «ریدلر» ببیند اما به اعتقاد او فیلم‌ها بر اساس مضمون ساخته می‌شوند نه شخصیت‌های شرور: «ما به این روش فیلم نمی‌سازیم.»

شخصیت شرور فیلم «شوالیه تاریکی» که در سال ۲۰۰۸ اکران شد «جوکر» با بازی «هیث لجر» فقید بود که در فیلم «کوهستان بروکبک» (Brokeback Mountain) با جیلنهال سابقه همکاری داشت. لجر برای این نقش پس از درگذشتش برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول شد.

سه‌گانه «بتمن» نولان با «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) در سال ۲۰۱۲ به پایان رسید. گویر می‌گوید تصور نمی‌کند که نولان چهارمین قسمت «بتمن» را بسازد: «فکر نمی‌کنم هرگز ساخته شود. من هم تمایلی ندارم یک پروژه «بتمن» دیگر بنویسم.»

نولان چندی پیش در مصاحبه با یک کانال یوتیوب در پاسخ به این پرسش که آیا فیلم ابرقهرمانی دیگری کارگردانی می‌کند یا نه پاسخی قطعی داده بود: «نه.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
7 ماه قبل

روانی آمریکایی رو شنیدم بودم که قرار بود دی‌کاپریو باشه ولی نه این. حتی یه جا خوندم بیل برای تایتانیک مطرح شده بود قبل از دی‌کاپریو! به هرحال هرسه مورد بهتر شد در نهایت.

گُلِکَلَم
گُلِکَلَم
7 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

یک موی گندیده ی بیل رو به صدتای این بچه خوشگل نمیدم

FFFF
FFFF
7 ماه قبل
پاسخ به  گُلِکَلَم

موافقم