صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال محبوب «The Office» بازسازی خواهد شد

سریال محبوب «The Office» بازسازی خواهد شد

The Office

نسخه آمریکایی «اداره» (The Office) بر اساس گزارش‌های غیررسمی بازسازی خواهد شد. به دنبال توافق اتحادیه نویسندگان آمریکا (WGA) با استودیوها و پلتفرم‌های استریم برای پایان اعتصاب، «متیو بلونی» و «جاناتان هندل» ژورنالیست‌های آمریکایی در مقاله‌ای گمانه‌زنی کرده‌اند که چه پروژه‌هایی برای تولید در اولویت قرار می‌گیرد. یکی از این پروژه‌ها که بر اساس این گزارش در اولویت قرار گرفته بازسازی «اداره» با همکاری «گرگ دنیلز» پدیدآورنده نسخه اصلی است.

در این گزارش آمده است: «برای مثال، گرگ دنیلز قرار است «اداره» را بازسازی کند. دینا والدن از دیزنی بالأخره می‌تواند بازگشت بهترین دوستش «رایان مورفی» از نتفلیکس را اعلام کند. فیلمنامه‌های سینمایی جذابی از راه می‌رسند. صنعت فیلمسازی به حالت عادی برمی‌گردد.»

در نسخه آمریکایی سریال که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ پخش شد «استیو کارل» نقش «مایکل اسکات» را بازی کرد. کارل تا فصل هفتم در این سریال نقش‌آفرینی کرد. سریال «اداره» سپس دو فصل دیگر بدون کارل ادامه پیدا کرد و با فصل نهم به پایان رسید. تاکنون سیزده نسخه از «اداره» از جمله نسخه‌های عربی، اسرائیلی، کانادایی، فرانسوی و لهستانی ساخته شده‌اند. نسخه آمریکایی خود بازسازی نسخه بریتانیایی «اداره» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «ریکی جرویز» بود.

دنیلز چند سال پیش در مصاحبه با «کلایدر» گفته بود بازسازی نسخه آمریکایی «اداره» محتمل است. او در پاسخ به این پرسش که آیا پروژه‌ای در دست ساخت است یا نه گفته بود: «نه، اما غیرممکن نیست. بدون شک غیرممکن نیست. تمایل دارم که همکاری کنم، اما در حال کار بر روی دو سریال دیگر هستم.»

«استیو کارل» با این حال در سال ۲۰۱۸ به مجله «اسکوایر» گفت که علاقه‌ای به بازگشت ندارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها