«کوئنتین تارانتینو» در آخرین فیلم بلندش بار دیگر با «برد پیت» همکاری میکند. نقش پیت در «منتقد سینما» (The Movie Critic) فاش نشده است. پیت در سال ۲۰۱۹ برای بازی در «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شده و در «حرامزادههای بیشرف» (Inglourious Basterds) همکاری دیگری با تارانتینو داشته است.
«ددلاین» گزارش میدهد که پیت ممکن است نقش «کلیف بوث» از «روزی روزگاری در هالیوود» را تکرار کند که در صورت تبدیل شدن به منتقد سینما از یک بدلکار منطقی به نظر میرسد. تارانتینو پیشتر به «هاوارد استرن» گفته بود که «روزی روزگاری در هالیوود» را بهترین فیلم خود میداند: «مردم سالها از من چنین چیزهایی میپرسیدند. و من میگفتم همه آنها فیلم ما فرزندان من هستند. واقعاً فکر میکنم «روزی روزگاری در هالیوود» بهترین فیلم من است.»
به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در ماههای اخیر شایعه بازی «کرت راسل»، «بروس ویلیس»، «جان تراولتا»، «پل والتر هاوزر»، و «ساموئل ال. جکسون» در دهمین و آخرین فیلم تارانتینو شنیده شده بود. این فیلم قرار بود از سپتامبر گذشته در لسآنجلس فیلمبرداری شود اما اعتصاب بازیگران این فرصت را از تارانتینو گرفت. هاوزر در صورت پیوستن به این فیلم نقش منتقدی به نام «جیم شلدون» را بازی خواهد کرد. تارانتینو زمانی با نام مستعار شلدون در وبسایت «نیو بورلی» یادداشتهایی نوشته است. او این شخصیت را با «تراویس بیکل» شخصیت فیلم «راننده تاکسی» (Taxi Driver) با بازی «رابرت دنیرو» مقایسه میکند: «تراویس بیکل اگر یک منتقد سینما بود.»
تارانتینو در جشنواره کن گفته بود «لئوناردو دیکاپریو» یا «برد پیت» برای این نقش پیرند: «هنوز تصمیم نگرفتهام اما بازیگری سی و پنج ساله و توانمند خواهد بود. بدون تردید بازیگر نقش اول جدیدی برای من خواهد بود.»
انتظار میرود فیلم دهم تارانتینو را استودیوی سونی در سال ۲۰۲۵ پخش کند.
بخاطر توهین به بروسلی و هیپی ها
باید بگم خیلی نامرده
طرف فاز سنتی برداشته به هیپیهایی که ضد قانون های دست و پاگیر عصیان کردند توهین کرده
درسته چند جا انحراف داشتند
ولی اصل و ذات جنبش ستایش آمیز بود
و تاثیراش به خود تارانتینو هم رسیدیعنی ضدبودگی با سیستم و حقوق مردم
و بنظرم روزگاری در هالیوود بسیار فیلم ملال آور و مسخرهای بود
خلاف حرامزاده بی شرف و پالپ فیکشن و سگ های انباری که عالی عالی بودند
خیلی تند میری برادر. اگه حقایق داستان قتل همسر پولانسکی رو بدونی، یواش تر میری.
تارانتینو دقیقاً از همون حرامزادههای لعنتی در پی بازنویسی تاریخه. در حرامزادهها نحوه قتل هیتلر رو تغییر داد، در جانگو به قدرت رسیدن یه رنگین پوست رو در اوج نظام بردگی در آمریکای قرن نوزدهم بازیچه کرد، و در روزی روزگاری از وقوع اون جنایت جلوگیری کرد و در عین حال قهرمان داستانش رو مقابل بروسلیای قرار داد که کتکخور فیلمش شد. که این هم حتی با نوع نگاه بازنویسانه فیلم جور درمیاد و چیزی ناهماهنگ نیست.
حالا این وسط ممکنه چنین رویکردی به مذاق شما که خیلی طرفدار هیپی ها هستی خوش نیاد. که این گریزناپذیره و هر کی هر نوع فیلمی در هر جای دنیا بسازه، بلاخره کسی هست یا جماعتی هست که بهش بر بخوره. اینم تو ذات سینماست و طوری نیست اصلا و نظر شما هم ماهیت تحسین شدنی فیلم روزی روزگاری در هالیوود رو تغییر نخواهد داد.
ببین خواهر
از لحاظ سینمایی گره های خیلی کمی داره و خشونت بیخوده. صحنه آخر خشونت بسیار ضعیف از لحاظ سینمایی داره مقایسه کن با سگ انباری یا پالپ فیکشن یا همین جانگو
بیل را بکش یک و دو که افتضاحه
جز سکانس مار و درگیری با ادمکشی در ظاهر مهماندار که کم نظیر بود
اما در دوفیلمی که اسم بردی نحوه زندگی رو تغییر نداد نازی ها همون عوضی اند سیاهپوست هم باشرف
اما درباره هیپی ها اصلا بحث تاریخ نبود وارد زندگی شد نگاهش به زندگی بود
ضمنا کسی نگفت نسازه
ایشون میسازه همه هم مث خودش آزادن با لحن خودش بهش بتازن
همونجور که اظهار نظر مزخرف و احمقانش که گفت فرانسوا تروفو فیلمساز مبتذلیه
که اگر اون مبتذله خودش فیلمای خودش یه تیکه شته
با اینکه سه فیلم از تارانتینو از فیلمای محبوبمه
شما یا با غلط شناختی یا همون مغلطه داری می کنی یا اشتباه
و گرنه درباره هیپس ها و بروس لی شخصیت رو عوض کرد نه تاریخ
تاریخ هیچگاه نمی تونه عمق ضمیر و شخصیت کسی رو بشناسونه چون بر پایه روایته
همین هیتلر هم هرسال یه نگاهو یه کشف جدید دربارش هست
من با اینکه طرفدار هیپی هام اما نقد هم دارم و قدسی نگاه نمی کنم