صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازگشت کیلین مورفی به فیلم «۲۸ سال بعد» تائید شد

بازگشت کیلین مورفی به فیلم «۲۸ سال بعد» تائید شد

۲۸ سال بعد

استودیوی سونی تأیید کرد که «کیلین مورفی» در فیلم «۲۸ سال بعد» (28 Years Later) به کارگردانی «دنی بویل» ظاهر خواهد شد. پیش‌تر اعلام شده بود که این دنباله که آغازگر یک سه‌گانه جدید است تابستان سال آینده اکران خواهد شد و مورفی یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است. بویل کارگردان این دنباله بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته «الکس گارلند» خواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «تیم راثمن» مدیر استودیوی سونی پیکچرز در پاسخ به این پرسش که آیا مورفی در «۲۸ سال بعد» بازی می‌کند یا نه می‌گوید: «بله. اما به شکلی غیرمنتظره و به شکلی که رشد می‌کند، اجازه دهید این‌گونه بگویم.» او اضافه می‌کند: «دنی با این فیلم در اوج است، و با یک ژانر بسیار تجاری ترکیب شده، مثل «ادگار رایت» و فیلم «بیبی درایور» (Baby Driver). گاهی وقتی یک کارگردان صاحب سبک را وارد میدان فیلم‌های تجاری می‌کنید، رشد می‌کند.»

مورفی در فیلم «۲۸ روز بعد» (28 Days Later) نقش مردی را بازی کرد که پس از یک سانحه تصادف با دوچرخه به هوش می‌آید و می‌بیند که انگلستان با شیوع یک ویروس به ویرانه تبدیل شده است. او پس از پرسه در خیابان‌ها با بازماندگانی با بازی «نایومی هریس» و «کریستفر اکلستون» برخورد می‌کند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «جک اوکانل»، «جودی کومر»، «آرون تیلور جانسون» و «رالف فاینز» در «۲۸ سال بعد» ظاهر خواهند شد. فیلم «۲۸ سال بعد» آغازگر یک سه‌گانه جدید خواهد بود و قسمت دوم آن را «نیا داکوستا» کارگردان فیلم «مارول‌ها» (The Marvels) و «کندی‌من» (Candyman) می‌سازد.

«۲۸ سال بعد» ۲۰ ژوئن سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها