صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : رابرت دنیرو به پرداخت 1.2 میلیون دلار به دستیار سابقش محکوم شد

رابرت دنیرو به پرداخت 1.2 میلیون دلار به دستیار سابقش محکوم شد

رابرت دنیرو

کمپانی فیلمسازی «رابرت دنیرو» از سوی یک هیأت منصفه در دادگاه نیویورک به پرداخت ۱.۲ میلیون دلار محکوم شد. «گراهام چیس رابینسون» دستیار سابق بازیگر برنده اسکار را به رفتار تبعیض‌آمیز متهم کرده بود.

اعضای هیأت منصفه پس از شنیدن اظهارات هر دو طرف به مدت دو هفته این حکم را صادر کردند. دنیرو به واسطه کمپانی «کانال پروداکشنز» باید ۱.۲ میلیون دلار به رابینسون پرداخت کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، رابینسون ادعا کرده بود که دنیرو او را مکرراً با الفاظ جنسیت‌ستیزانه خطاب قرار داده و از او درخواست‌های تحقیرآمیزی کرده که وظیفه او نبوده است. او از سوی دیگر در چند مورد اتهام متقابلی که دنیرو علیه او مطرح کرده بود، از جمله خرج کردن سرمایه کمپانی برای امور شخصی، و گذراندن وقت در کمپانی با تماشای نتفلیکس مجرم شناخته نشد.

پس از اعلام حکم دادگاه، «ریچ شونستین» وکیل دنیرو و کمپانی از اینکه شخص بازیگر در این پرونده مجرم شناخته نشده ابراز خوشحالی کرد و گفت: «خیلی خوشحالم که [هیأت منصفه] باب [دنیرو] را از این پرونده جدا کردند. پیروزی بزرگی برای آقای دنیرو است. او معاف شد.»

رابینسون در دادگاه دنیرو را «رئیس از جهنم» نامیده و گفته بود بازیگر ۸۰ ساله از او درخواست کرده پشت او را بخاراند. دنیرو به ندرت در دادگاه حاضر شد اما وقتی در ماه اکتبر در جایگاه شهود قرار گرفت از اظهارات نمایندگان دستیارسابقش که ادعا کردند درخواست خاراندن پشت او جنبه جنسی داشته آشفته شد و فریاد زد: «همه‌اش مزخرف است! هیچ‌وقت غیرمحترمانه نبود.»

بازیگر «راننده تاکسی» (Taxi Driver) و «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) اعتراف کرد که یک بار رابینسون را یک «بچه فاسد لعنتی» خطاب کرده وقتی که به موقع بازیگر را برای یک قرار مهم بیدار نکرده است.

«برنت هانافان» وکیل رابینسون می‌گوید: «هیأت منصفه آنچه که خانم رابینسون شاهد بوده را مشاهده کردند و کاملاً جانب او را گرفتند. از این حکم خوشحالیم. خانم رابینسون از این حکم خوشحال است. احساس می‌کند که حق را به او داده‌اند.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها