صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دختر آنجلینا جولی نام خانوادگی برد پیت را از نامش حذف کرد!

دختر آنجلینا جولی نام خانوادگی برد پیت را از نامش حذف کرد!

ویوین جولی - آنجلینا جولی

دختر «انجلینا جولی» و «برد پیت» نام خانوادگی پیت را از اسناد هویتی خود حذف کرده است. ویوین ۱۵ ساله در کنار مادرش یکی از عوامل گروه تولید تئاتر موزیکال «بیگانگان» (The Outsiders) در برادوی است.

اما اعلامیه تبلیغاتی این تئاتر که اولین بار «پیپل» منتشر کرده نشان مي‌دهد که این نوجوان خودش را نه «ویوین پیت» بلکه «ویوین جولی» معرفی کرده است. او یکی از شش فرزند مشترک «برد پیت» و «انجلینا جولی» است. در حال حاضر معلوم نیست که آیا ویوین برای همیشه نامش را تغییر داده یا «ویوین جولی» یک نام حرفه‌ای است. زهرا دختر ۱۹ ساله بازیگران «آقا و خانم اسمیت» (Mr. and Mrs. Smith) پیش‌تر در انجمن‌های دانشگاهش خود را «زهرا مارلی جولی» معرفی کرده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، شایعه مکدر شدن روابط میان پیت ۶۰ ساله و فرزندانش از زمان جدایی او از جولی در سال ۲۰۱۶ شنیده می‌شد. جولی ادعا می‌کند که پس از یک مشاجره خشونت‌آمیز با پیت درون هواپیمایی که سپتامبر ۲۰۱۶ از فرانسه به سمت لس‌آنجلس پرواز می‌کرد تصمیم گرفته به این رابطه پایان دهد.

برد پیت

اسناد دادگاه این جدایی که به دست «نیویورک تایمز» رسیده نشان می‌دهد که جولی ادعا می‌کند پیت گردن یکی از فرزندانش را فشار داده، به صورت دیگری ضربه زده و سر جولی را در دست گرفته و تکان داده است. در این اسناد ادعا شده است که پیت روی جولی آبجو و روی فرزندانش شراب ریخته است. پیت این ادعا را نمی‌پذیرد و هیچ‌گاه تحت پیگرد قرار نگرفته است.

پاییز گذشته گزارش شد که پکس پسر ۲۰ ساله پیت و جولی در یک صفحه اینستاگرام خصوصی پدرش را «یک کثافت در کلاس جهانی» و یک «انسان مزخرف لعنتی» نامیده است. نمایندگان جولی امسال ادعا کردند که سابقه خشونت فیزیکی پیت به مدت‌ها پیش از پرواز سال ۲۰۱۶ شروع شده اما در آن سفر برای اولین بار با فرزندانش بدرفتاری می‌کند.

جولی و پیت جدا از زهرا، پکس و ویوین، فرزندان دیگری به نام‌های مداکس ۲۲ ساله، شایلو ۱۸ ساله و ناکس ۱۵ ساله که برادر دوقلوی ویوین است را دارند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرش
آرش
23 روز قبل

اینم به مادر رتیل خوارش رفته مثل اون چندش

Mikaeil
Mikaeil
24 روز قبل

واقعا امیدوارم اونایی که تمام روابط خودشون ( خانوادگی،عاطفی،دوستی و …) رو با سلبریتی جماعت مقایسه یا ازشون تقلید میکنن اینگونه اخبار رو هم بخونن
تا بفهمن زندگی آدمای مشهور خیلی داغون تر از اون چیزی هست که رسانه ها نشون میدن