صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : توضیحات سیلوستر استالونه درباره فیلم « رمبو 5 » و رقابتش با آرنولد شوارتزنگر

توضیحات سیلوستر استالونه درباره فیلم « رمبو 5 » و رقابتش با آرنولد شوارتزنگر

2-1-2014819202744

پنجمين فيلم از سري فيلم هاي «رمبو» در آخرين گام هاي خود براي شروع فيلمبرداري قرار دارد. چهارمين فيلم از اين سري شش سال قبل در سال 2008 عرضه شده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، سيلوستر استالونه در جديدترين مصاحبه خود اعلام داشته با اتمام كار ساخت و اكران «به دردنخورها 3» در حال آماده سازي خود براي شركت در فيلم «رمبو 5» است. او در اين فيلم نقش يك قاتل باهوش را دارد. در اين فيلم جان رمبو بايد روياروي كارتل هاي مواد مخدر در مكزيك قرار گيرد.

در همين حال خبرها حاكي است، استالونه كه 68 ساله شده است، در جديدترين مصاحبه خود يك بار ديگر به سراغ رجزخواني هاي بين خود و آرنولد شوارتزينگر كه چند دهه است رقيب يكديگر شناخته مي شوند، رفته است. او در مصاحبه خود از آرنولد انتقاد كرده كه چرا فضاي رقابت بين شان را تا اين حد مسموم ساخته بوده است. او مي گويد: در چنين شرايطي آرزو مي كنيد صدها نفر مقابل شما باشند اما آن يك نفر اصلي به هر ترتيبي كه شده از سر راه شما كنار برود. او سپس تأكيد مي‌كند كه چنين شرايطي اصلاً خوشايند نيست و او هنوز رنجي را كه بابت آن متحمل مي شده است، از ياد نمي برد.

استالونه و شوارتزينگر هرچند زماني رقباي جدي يكديگر بودند اما اكنون تبديل به دوستاني خوب براي هم شده اند و در سه فيلمي كه از سري فيلم هاي «بدردنخورها» ساخته شده است، با يكديگر همبازي بوده اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها