صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : لی دنیلز به دادگاه فرا خوانده شد

لی دنیلز به دادگاه فرا خوانده شد

2-1-201481920234

ظاهراً در هفته ای که گذشته است، بازار شکایت ها داغ بوده است. دیمون دش سرمایه گذار موسیقی هیپ هاپ از لی دانیلز کارگردان فیلم های مطرحی مثل «گرانبها»، «پیشخدمت» و «The paper boy» شکایت کرده و خواستار غرامتی 25 میلیون دلاری شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، دش در ادعا نامه خود گفته است: روی شش فیلم از مجموع فیلم های دانیلز سرمایه گذاری کرده بوده است. اما دانیلز پس از اکران فیلم ها سهم او را مطابق آنچه در متن قرارداد گنجانده شده بود، نداده است. او می گوید: من خیلی خوب استعداد دانیلز را شناسایی کردم و به او کمک کردم مشهور شود. رسانه ها معتقدند دش قصد دارد با استفاده از موفقیت و کامیابی دانیلز به چیزی که زمانی از آن چشم پوشیده بوده، دست یابد.

دش در شکایت خود همچنین خواهان دستگیری سیمون شفیلد، مدیر برنامه های با استعداد و یکی از سرمایه گذاران پروژه های لی دانیلز شده است. او مدعی شده است شفیلدز باعث ایجاد فضای سوء تفاهم بین او و دانیلز شده است و به عبارتی روابط آنها را شکراب کرده است.

لی دانیلز در حالی با این شکایت مواجه است که فعلاً تمام ذهن خود را متمرکز کار جدیدش «داستان برایان بنکس» کرده است. این فیلم داستانی واقعی درباره یک بازیکن فوتبال آمریکایی را بازگو می کند که به اشتباه متهم به تجاوز می شود و به زندان می افتد و تمام دوران حرفه ای اش به نابودی کشیده می شود. سال ها بعد بیگناهی این بازیکن با استعداد اثبات می شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها