صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از عذرخواهی جکی چان از مردم بخاطر کار پسرش تا نامه سازندگان سریال « هوملند » به رضا کیانیان! / زرین سینمایی هفته ( شماره 45 )

از عذرخواهی جکی چان از مردم بخاطر کار پسرش تا نامه سازندگان سریال « هوملند » به رضا کیانیان! / زرین سینمایی هفته ( شماره 45 )

Jaki222Pesa333222

 

Zarinاولین لوح زرین این هفته را به جناب آقای جکی چان تقدیم می کنیم که وقتی پسرش را به جرم حمل مواد مخدر دستگیر کردند و به زندان انداختند از مردم بخاطر رفتارهای پسرش عذرخواهی کرد و حسابی ما را شرمنده کرد.

جکی چان در ارتباط با این موضوع گفت : « در تربیت پسرم موفق نبودم و مسئولیت آن را نیز برعهده می گیرم، همچنین به اتفاق پسرم از مردم عذرخواهی می کنم. همچنین به عنوان یک پدر از این بابت بسیار تاسف می خورم. »

ما هم در اینجا به دلیل اینکه جکی چان نسبت به جایگاهی که دارد مسئولیت پذیر هست و می داند که الگوی بسیاری از افراد هست و آدمهای اطرافش هم باید بتوانند الگوی خوبی برای جامعه باشند ، یک لوح زرین را تقدیمش می کنیم و امیدواریم که دیگه این پسر ناخلف باعث رفتن آبروی خانوادگی شما نشود آقای مسئولیت پذیر.

140119581158

Zarinدر هفته ای که گذشت خبر رسید که اصغر فرهادی به عنوان رئیس هیأت داوران جشنواره فیلم بوسان انتخاب شد و این افتخاری دیگر برای سینمای ایران به شمار می رود.

از این رو یک لوح زرین دیگر را هم به اصغر فرهادی عزیز تقدیم می کنیم و امیدواریم که حضورش مستدام باشد تا سینمای ایران حداقل ابرویی بین المللی داشته باشد.

2-1-201310233314300

Zarinسومین لوح زرین هفته را هم به رضا کیانیان تقدیم میکنیم که در هفته ای که گذشت ظاهرا ایمیلی از طرف سازندگان سریال « هوملند » برایش ارسال شده بود و کیانیان درباره این ایمیل اینطور توضیح داده است :

– چندی پیش از طرف IMDB به من ایمیل زدند و مرا برای بازی در سریال «Homeland» دعوت کردند‌، اضافه کرده:« آنها در این ایمیل گفتند که این سریال در آفریقای جنوبی در حال فیلمبرداری است و شما را برای نقشی انتخاب کرده‌ایم که اگر موافق باشید‌، تا 10 روز دیگر برایتان بلیت می‌فرستیم.

کیانیان این نوع برخورد را توهین‌آمیز دانست و توضیح داد: «حقوق اولیه یک بازیگر این است که از ابتدا سناریو را ببیند‌، نقشش را بداند و تکلیف دستمزدش هم معلوم باشد اما پیشنهاد این افراد،‌ توهین‌آمیز است چون فرض را بر این می‌گذارند که بازیگران ما کشته مرده بازی در آثار خارجی هستند و لازم نمی‌دانند درباره‌ی هیچ یک از این موارد که جزو حقوق اولیه هر بازیگری است،‌ توضیحی بدهند.»

به آنها جواب دادم از پیشنهادتان ممنونم اما شما هنوز برایم سناریو نفرستاده‌اید و چون شنیده‌ام در سریال شما به ایرانی‌ها توهین شده‌، اگر چنین است،‌ پیشنهادتان را قبول نمی‌کنم. ضمن اینکه هرگز دوست ندارم در اثری بازی کنم که به ملتم توهین کرده باشد. »

ظاهرا هم عوامل سریال « هوملند » پس از ارسال این ایمیل دیگر جوابی ندادند و رفتند پی کارشان!

ما هم لوح زرین را به رضا کیانیان عزیز تقدیم میکنیم که همیشه کار درست را انجام داده.

2442156

68466اولین تمشک زرین هفته را تقدیم جناب دکتر مجتبی رحماندوست، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی میکنیم که در یک اظهار نظر عجیب گفته که : « سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در ماه‌هاي اخير کشف جديدي کرده است که بايد به او تبريک گفت. بسياري از شبکه‌هاي تلويزيوني از حضور زناني پر شده است که در خدمت آگهي‌هاي بازرگاني درآمده‌اند. ظاهرا صدا و سيما هم عفاف و هم حجاب را در پوششي مي‌بيند که موي خانم‌‌ها ديده نشود و غافل است از مدل‌هاي حضوري که آنان در اين آگهي‌‌ها حضور پيدا مي‏کنند که هم با مصاديق عفاف مغاير است و هم با مصاديق حجاب. به برکت اقدام صدا و سيما، فروش کالاهايي که خانم‌‌ها در وضعيت فعلي در خدمت تبليغ آنها قرار دارند بالا رفته است و زن، جايگاه واقعي خود را بازيافته است. اين کشف جديد را به صدا و سيما تبريک مي‌گويم.»

ما هم اینجا ضمن تبریک به جناب دکتر رحماندوست بابت این اکتشاف، تمشک زرین هفته را تقدیمشان میکنیم!

120830 sar3428

68466در این هفته فیلم « بخشنده » اکران شد و تا اینجای کار هم استقبال خوبی ازش بعمل نیامده. اما نکته جالبی که اخیرا درباره فیلم « بخشنده » اتفاق افتاده این است که سرکار خانم سارا پالین فرماندار سابق ایالت آلاسکا و یکی از سیاستمداران پرحاشیه ایالات متحده که اخیرا به جمع منتقدان سینمایی هم پیوسته، نقدی درباره فیلم منتشر کرده و گفته که جامعه ای که در « بخشنده » با آن مواجه هستیم شباهت های بسیاری به جامعه ای دارد که اوباما برای ما درست کرده مگه نه؟!

بعدش هم در نقدش کلا همه چیز و همه کس رو به دولت اوباما ربط داده و کلا وضعیتی بهم زده که بیا و ببین! ما هم اینجا ضمن خسته نباشید به قلم بامزه سرکار خانم پالین که کلا همیشه یکجورایی حاشیه ساز بوده اند، تمشک زرین را به ایشان تقدیم میکنیم و از ایشان می خواهیم که سلام ما را به جان مک کین برسانند!

 

ذره بین

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!          

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها