صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ابراز تمایل اِدریس البا برای حضور در نقش جیمزباند

ابراز تمایل اِدریس البا برای حضور در نقش جیمزباند

2-1-2013126185752

نمي گوييم وقت آن است دانيل كريگ كنش ها را بياويزد و نقش جيمز باند را به ديگري بسپارد اما اگر قرار باشد چنين اتفاقي اين روزها بيفتد، بي شك يك جايگزين خيلي خوب براي او وجود دارد: ادريس آلبا

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، ادريس آلبا اخيراً در يك برنامه تلويزيوني درباره پروژه هاي آينده و فيلم هاي مورد علاقه ديزني سخن گفته و چيزهايي نيز درباره نقش باند گفته است. ادريس آلبا 42 ساله آن گونه كه خود مي گويد از طرفداران قديمي و پر و پاقرص كمپاني مارول است و در اين بين هميشه علاقه خاصي به بازي كردن نقش لوك كيج داشته است كه البته اين نقش اين بار واگذار شده است و طرفداران آلبا نخواهند توانست او را در پيراهن زرد رنگ لوك كيج ببينند.

البته همه عشق و علاقه ادريس آلبا به كاراكتر لوك كيج خلاصه نمي شود. او چندان هم بدش نمي آيد پا در كفش «جيمز باند» كند و مي گويد: مترصد نشسته تا دانيل كريگ كفش ها را بياويزد و او براي گرفتن اين نقش خيز بردارد. او صراحتاً وقتي از وي پرسيده مي‌شود: اگر همين الان پيشنهاد فيلم بعدي «جيمز باند» را به او بدهند، مي پذيرد؟ جواب داد: البته، اگر چنين پيشنهادي به من بدهند، حتماً آن را مي پذيرم.
اخيراً گفته شد كه ادريس آلبا براي ايفاي نقش شرخان در اثر آتي جان فاورو كه جديدترين نسخه از كتاب «جنگل» است، انتخاب شده است. وقتي از ادريس آلبا در برنامه اي كه در آن حاضر شده بود، پرسيده مي‌شود فيلم مورد علاقه اش در ديزني چيست، جواب مي دهد: «مري پاپينز با آن موسيقي و آوازهاي فوق العاده اش.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها