صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از اجرای ضعیف مهران مدیری در اختتامیه جشنواره فیلم فجر تا دزدیدن اسکار چارلی چاپلین/ زرین سینمایی هفته ( شماره 65)

از اجرای ضعیف مهران مدیری در اختتامیه جشنواره فیلم فجر تا دزدیدن اسکار چارلی چاپلین/ زرین سینمایی هفته ( شماره 65)

3610 159

Zarinدر راستای اهدای لوح زرین به موارد ” دیمبلا دیمبول ” توسط اینجانب در ستون زرین های هفته، لوح زرینی را به جناب آقای جانی دپ و تازه عروسشان یعنی خانم اَمبر هرد تقدیم می کنیم که به تازگی در جزیره شازده دوماد یک مراسم ازدواج خیلی کوچک با حضور دوستان و آشناها و بروبج برگزار کردند و به سلامتی رفتند سر زندگی مشترکشان.

از این رو، به دلیل آنچه که « سر و سامان گرفتن مجدد بازیگر مشهور دنیا » می نامیم، لوح زرینی را به رسم یادبود به جانی دپ و همسرش تقدیم می کنیم و امیدواریم که جانی دپ حداقل بتواند در ازدواج تازه اش برعکس وضعیت این روزهایش در سینما، موفق باشد.

160958 334

68466اولین تمشک زرین این هفته را تقدیم صدا و سیما می کنیم که مطابق معمول هر سال مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر را به شکلی عجیب پوشش داد و باعث شد ما اینجا بیاییم و یک تمشک زرین اساسی به این عزیزان اهدا کنیم.

صدا و سیما علاوه بر پوشش غیر زنده بزرگترین جشنواره سینمایی کشور، از گرفتن نمای نزدیک از بازیگران امتناع کرد و همچنین بخشی از صحبت های برندگان روی صحنه را نیز قطع کرد تا روی هم رفته یک گزینه ایده آل برای تمشک گرفتن باشد.

از این رو، به دلیل آنچه که « قیچی کردن بزرگترین رویداد هنری کشور در تلویزیون ملی » می نامیم، تمشک زرینی را به صدا و سیمای عزیز کشورمان اهدا میکنیم و منتظر سال بعد می مانیم بلکه بتوانیم سال بعد بجای تمشک، یک لوح زرین به این عزیزان اهدا کینم.

635593020462905628 b

68466دومین تمشک زرین هفته را تقدیم مهران مدیری می کنیم که با اجرای ضعیف خودش در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر کلی اعصابمان را بهم ریخت! مهران مدیری که ظاهرا دیرش شده بود و مدام تکرار می کرد که قصد رفتن دارد ( آخرش هم رفت! ) در مدت زمانی که روی صحنه بود نتوانست از اعتبار خودش استفاده کند و حس و حالی به مراسم اختتامیه دهد تا ما دلمان به همان آقای شهیدی خوش باشد!

از این رو، به دلیل آنچه که « ناتوانی در اجرای زنده توسط کمدین مشهور مملکت » می نامیم، تمشک زرینی را به مهران مدیری عزیز تقدیم می کنیم و امیدواریم که این سریال جدیدش هم بالاخره ختم به خیر بشه وضعیتش!

2 1 2014415232339

68466در هفته ای که گذشت یک سارق از خدا بی خبر به موزه ای که در آن اسکار افتخاری مرحوم چارلی چاپلین نگهداری می شد رفت و موفق شد اسکار افتخاری وی را بلند کرده و ظاهرا چندتایی خودکار او را هم بدزدد. ما اینجا ضمن محکوم کردن این عمل به دزد اسکاری می گوییم که برادر! اسکار رو نمی تونی آب کنی واسه اینکه گفته اند کسی حق فروختن اون رو نداره و اگه بخوای ردش کنی باید به مبلغ یک دلار به خود آکادمی اسکار بفروشیش. فقط امیدواریم وجدان داشته باشی و اسکار اون مرحوم رو به صد تکه تقسیم نکنی و رد کنی!

از این رو، به دلیل آنچه که « دزدی مجسمه اسکار اسطوره کمدی جهان » می نامیم، تمشک زرینی را به دزدِ اسکاری تقدیم می کنیم و امیدواریم که سر عقل بیاید و اسکار را تحویل دهد و برود دنبال زندگی خودش.

2 1 20152121746484

68466این هفته در بخش تمشک زرین یک دزد وطنی هم داریم که در خلال برگزاری جشنواره فیلم فجر ظاهرا در کاخ جشنواره حاضر می شده و موبایل و مودم و دم و دستگاه های خبرنگاران را می دزدیده و البته خوشبختانه دستگیر شده است.

از این رو، به دلیل آنچه که « دزد جشنواره ای » می نامیم، تمشک زرینی را به این بنده خدا که ظاهرا کلاس بالا هم کار می کرده و کلی ازش گوشی های مدل بالا ضبط کرده اند، اهدا میکنیم و امیدواریم که کمتر شاهد دودره کردن و این چیزها باشیم.

                                                  

ذره بین

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر” سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم!

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها