صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از پایان اکران یک فیلم پس از 20 سال تا بازی گلشیفته در یک فیلم کمدی ایرانی! / زرین سینمایی هفته ( شماره 66 )

از پایان اکران یک فیلم پس از 20 سال تا بازی گلشیفته در یک فیلم کمدی ایرانی! / زرین سینمایی هفته ( شماره 66 )

150219161054 popular b23

Zarinاولین لوح زرین این هفته را تقدیم مسئولان سینمایی سرزمین هفتاد و دو ملت می کنیم که پس از 20 سال ( دقت کنید پس از 20 سال ) بی خیال اکران فیلم « داماد عاشق عروس را می‌برد » شدند و بالاخره نمایش این فیلم را متوقف کردند!

این فیلم اولین بار در سال 1995 به اکران درآمد و از اون زمان تا الان ظاهرا همینطوری می فروخته و مسئولان سینمایی هم که خوشحال، همینجوری به اکرانش ادامه دادند تا امروز.

بهرحال ، به دلیل آنچه که « متوقف کردن اکران فیلم پس از 20 سال» می نامیم، لوح زرینی را تقدیم مسئولان سینمایی هند تقدیم می کنیم و امیدواریم که رکورد اکرانشان که احتمالا جابجا نخواهد شد، پابرجا بماند و ما هم همینجوری وقتی می شنویم این چیزها رو کف کنیم!

46475 6022

Zarinدومین لوح زرین هفته را به جعفر پناهی تقدیم میکنیم که فیلمش یعنی « تاکسی » موفق شد خرس طلایی جشنواره برلین را تصاحب کند و موجی از شادی ایرانیان و سینماگران داخلی را سبب شود.

از این رو، به دلیل آنچه که « درو کردن مهمترین جایزه جشنواره برلین توسط فیلمساز ایرانی » می نامیم، لوح زرینی را به جعفر پناهی اهدا میکنیم و امیدواریم که به همت مسئولین و سینماگران مشکلاتش بالاخره حل شود.

790179

68466آقا یک اتفاق نخ نمایی مد شده توی سالهای اخیر در سینمای ایران که کم کم زیادی داره لوس میشه اونم اینه که یک تیم فیلمسازی که در حال ساخت فیلمی هست، به یکباره خبری درباره حضور یک بازیگر خاص که اسمش هم در زمان مذکور خیلی روی زبان هاست، در فیلم منتشر می شود اما درست مدتی بعد یکی از عوامل سازنده می آید و می گوید که نه از این خبرها نبوده و انتشار این خبرها بی اخلاقی هست و کسانی که این خبر رو منتشر می کنند فلان و اینا هستند و…

حال سوالی که باقی می ماند این هست که چرا باید در فیلمی مثل « پارادایس » که تم مذهبی دارد حضور گلشیفته فراهانی مطرح شود؟ چه کسی این خبر را اصلا نوشته؟ چه کسی منتشرش کرده؟ و خیلی چراهای دیگه که پیگیری آن چندان نمی تواند به نتایج خوشایندی منجر شود.

خیلی نمی خواهم خودم رو اذیت کنم از این رو، به دلیل آنچه که « درز خبر جعلی جهت مطرح کردن نام فیلم » می نامیم، لوح زرینی را به انتشار دهندگان اخبار جعلی و کذب و لوس اینچنینی اهدا می کنیم و امیدواریم که احیانا ارتباطی به عوامل فیلم نداشته باشند!

 

 

ذره بین

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر” سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم!

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها