صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از اقدام عجیب امبر هرد علیه جان دپ تا سانسور « پایتخت 6 » / زرین سینمایی هفته ( شماره 207 )

از اقدام عجیب امبر هرد علیه جان دپ تا سانسور « پایتخت 6 » / زرین سینمایی هفته ( شماره 207 )

5fwWp05646H4

 در هفته ای که گذشت، خبر خاصی نداشتیم چراکه همه در خانه به سر می بریم و گفته اند که اگه بیرون بریم جناب کرونا میاد بالای سرمون و یه لبخند تو مایه های لبخند جک نیکلسون میزنه و میگه:« کرونا اینجاست! ». با این وضع و اوضای قاراشمیش بریم ببینیم در زرین های این هفته چه خبره.

Zarinدر این وضعیت بی خبری، اولین لوح زرین هفته رو به سلبریتی ها و کمپانی های فیلمسازی هالیوود تقدیم می کنیم که خیلی سفت و سخت اومدن وسط و مثل نتفلیکس و سونی، 100 میلیون دلار گذاشتن روی میز و گفتن:« برید با اینا بزنید تو دهن کرونا» و کلی جلو انداختن مراحل کنترل بیماری رو.

از این رو، به دلیل آنچه که « همبستگی سلبریتی های دنیا برای ویروس کشی » می نامیم، لوح زرینی را به سلبریتی ها و کمپانی های کمک کننده به سازمان ها برای مقابله با کرونا تقدیم می کنیم و مثل همیشه و به رسم سنت دیرینه خودمان، یک سلام و عرض احترام و ادبی هم داریم خدمت سلبریتی های مملکت خودمان که ماشالله همه شون جدیداً یاد گرفتن بشینن جلوی دوربین توصیه های بهداشتی کنن و بعدش دیگه ندونیم کجان و چیکار میکنن!

هیلاری داف

68466آقا ما میاییم میگیم سلبریتی جهانی داره کمک مالی میکنه و اینا، خیال نکنید که همیشه همینجوری هست و همچین خیلی یکپارچه دارن اینکارو انجام میدن.

اونجا هم داریم یه سری سلبریتی مثل سرکار خانم ونسا هاجنز و اوانجلین لیلی که اومدن قرص توهم رو بالا انداختن و گفتن:« این ویروس اومده آزادی های ما رو بگیره و ما اهمیتی به این قرتی بازیهای قرنطینه ای نمیدیم و برید بینیم بابا! ». اونجا هم از این موارد داریم و خیلی احساس تنهایی نکنید.

از این رو، به دلیل آنچه که « سلبریتی بی مسئولیت » می نامیم، تمشک زرینی را به سلبریتی هایی که آمده اند و گفته اند کرونا مرونا نمی شناسیم تقدیم می کنیم و امیدواریم دیگه تا الان فهمیده باشن که قضیه جدی هست. این وسط هیلاری داف اومده خطاب به این سلبریتی ها گفته: « کثافت های نسل هزاره در خانه بمانید! ». شما که دیگه رو حرف ایشون چیزی نمیگید؟ هرچی هیلاری خانم بگه!

جانی دپ

68466آقا در هفته ای که گذشت این آسانسور بازی خانم امبر هرد با رفقایش در منزل جانی دپ حسابی خبرساز شد.  دیگه در مورد این قضیه صحبت نمی کنیم چون می دونیم که این ویدئوها رو تماشا کردید، گزینه تمشک بگیر ما اما این آسانسور بازی ها نیست، بلکه اقدام جدیدی است که دیلی میل منتشر کرده و گفته که امبر هرد بلند شده رفته کارآگاه خصوصی استخدام کرده تا بره دور دنیا رو بگرده و هرکی که جانی دپ آزارش داده رو پیدا کنه و احتمالا شاهد بگیره که این بنده خدا رو تحت فشار قرار بده و نکته جالب اینه که هیچی هم پیدا نکرده و دست از پا درازتر برگشته خونه!

نکته مهم در مورد این قضیه بالانس نبودن میزان واکنش ها به اقدام امبر هرد است. یعنی هنوز که این مقاله تنظیم میشه، جامعه طرفدار حقوق زنان و فعالان این عرصه نظری درباره اقدام خانم هرد نداده اند و ظاهراً مشکلی با این قضیه ندارند که برای فشار به هر فرد، افراد دور دنیا رو بگردند و یکی رو پیدا کنند که بگه این یه روز منو آزار داده بود و بعدش کل دنیا بریزن سرش! این بالانس نبودن واکنش ها یه جورایی دیگه داره آسیب میزنه به همه چیز و به نظر ما وقتش رسیده که کمی در موردش نگرانی وجود داشته باشه.

از این رو، به دلیل آنچه که « جم بخوری میگم آزار جنسی دادیا» می نامیم، تمشک زرینی را به خانم امبر هرد بابت اقدام اخیرشون تقدیم می کنیم و امیدواریم یک جایی یه راه حلی برای این وضعیت قاراشمیش پیدا بشه که دیگه هر اتهام آزار جنسی از طرف خانمها به آقایان اینطور صریح و بدون تحقیق پذیرفته نشه که بعدش کار به اینجاها برسه.

پایتخت 6

68466آخرین تمشک زرین هفته را هم تقدیم آن دسته از عزیزانی می کنیم که در ایام نوروز در تلویزیون دست به قیچی شان خوب بود و هر قسمت از سریال « پایتخت » که پخش می شد را سانسور می کردند! نکته عجیب این بود که بنا به گفته عوامل سریال، بخش هایی که از قبل سانسور و نسخه نهایی تایید شده بود هم باز دوباره، سانسور شده بود که در نوع خودش اقدام عجیبی است. این وسط بنیامین بهادری هم به « دورهمی » آمد و با آهنگ معروف « بوی عیدی » یک شعر عجیب و غریب خواند که صدای همه افراد از جمله سراینده شعر را هم درآورد!

همه اینها بهرحال ارزش یک تمشک داره دیگه! از این جهت به دلیل آنچه که « بوی نوروز، بی قیچی! » می نامیم، تمشک زرینی را به صدا و سیما بابت اقداماتش در ایام نوروز که انتقادات زیادی را به همراه داشت تقدیم می کنیم و امیدواریم که سال جدید روند بهتری رو شاهد باشیم.

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها