صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مصدومیت شدید جانی دپ را روانه بیمارستان کرد

مصدومیت شدید جانی دپ را روانه بیمارستان کرد

2 1 20146270151

جانی دپ بازیگر نقش اصلی ناخدا جک اسپارو فیلم «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» سر صحنه مجروح و از استرالیا به آمریکا منتقل شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از آنا، جانی دپ در جریان فیلم‌برداری پنجمین فیلم مجموعه «دزدان دریایی کاراییب» در کوئینزلند استرالیا مجروح شد و شدت جراحات به حدی بود که برای انجام عمل جراحی به ایالات متحده آمریکا منتقل شد.

به گزارش ورایتی انتظار می‌رود که این حادثه تولید فیلم «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» را برای مدتی به تأخیر بیندازد. ظاهراً این بازیگر 51 ساله هنگام مجروح شدن، مشغول بازی روی صحنه نبوده است. هنوز از جزئیات حادثه اطلاعی در دست نیست.

در حال حاضر قرار است فیلم‌برداری صحنه‌های مربوط به ناخدا جک اسپارو که جانی دپ نقش او را ایفا می‌کند به چند هفته بعد موکول شود.

پنجمین فیلم از مجموعه سینمایی پرفروش «دزدان دریایی کاراییب» استودیوی دیزنی را یواخیم رانینگ و اِسپِن سندبرگ نروژی کارگردانی می‌کنند که پیشتر فیلم موفق و نامزد جایزه اسکار غیر انگلیسی زبان «کُن تیکی» را درباره دریانوردان کاشف در پولینزی ساخته‌اند. خاویر باردم نقش منفی این فیلم را بر عهده دارد و تعدادی از بازیگران جوان از جمله گلشیفته فراهانی، کایا اسکودلاریو، برنتون ثوایتز، استیون گراهام و کوین مک‌نالی در کنار بازیگران قدیمی مجموعه مانند اورلاندو بلوم و جفری راش در این فیلم بازی می‌کنند.

در داستان «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند»، بدبیاری‌های ناخدا جک اسپارو وقتی بالا می‌گیرد که کشتی اشباح مرگبار دزدان دریایی به سرکردگی دشمن قدیمی جک اسپارو، کاپیتان سالازار (خاویر باردم) از مثلث شیطان فرار می‌کند و درصدد است تا هر دزد دریایی را در دریا بکشد و تنها امید ناخدا جک این است که نیزه سه شاخه پوزئیدون رب‌النوع دریا را که در افسانه‌ها آمده است به دارنده‌اش تسلط مطلق بر دریا را می‌بخشد، پیدا کند.

چهارمین فیلم «دزدان دریایی کاراییب» بیش از یک میلیارد دلار از محل گیشه در سراسر جهان فروش داشت.

روز گذشته نیز حادثه دیگری در صحنه «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» اتفاق افتاد. در این حادثه مرد ناشناسی مسلح به چاقو به عوامل و نگهبانان صحنه این فیلم حمله کرد و متواری شد. پلیس کوئینزلد استرالیا در تعقیب این فرد است که عکس او با لباس دزدان دریایی و یک طوطی بر دوش منتشر شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها