صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تام هنکس و بازی در دنباله « رمز داوینچی»

تام هنکس و بازی در دنباله « رمز داوینچی»

20150604131458 17

ران هوارد اولین تصاویر مربوط به فیلم جدیدش با عنوان  Inferno را که در واقع دنباله ای بر «رمز داوینچی» است را از طریق توئیتر منتشر کرد. در این تصویر تام هنکس را می بینیم که در بیمارستان است.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، ران هوارد سه عکس از فیلم جدید خود را به اشتراک گذارده است. در این تصاویر تام هنکس در قالب رابرت لانگدان که متخصص سمبل شناسی از دانشگاه هاروارد است، در حال بیدار شدن از خواب در یک بیمارستان است. او در این فیلم نیز همچون «رمز داوینچی» نقش اول فیلم را دارد. کارگردان از این تصاویر با عنوان فرار از بیمارستان یاد کرده و توضیح داده است که بیمارستانی که لانگدان در آن بستری است، یک بیمارستان ایتالیایی است و طبق اطلاعات ران هوارد کاراکتر هنکس در حالی از خواب بیدار می شود که دچار فراموشی شده است. او امیدوار است با کمک دکتر بروکس (فلیسیتی جونز) که پزشک معالج اوست، بتواند حافظه اش را باز یابد و مانع آدم بدهایی شود که می توانند دنیا را به خطر بیندازند.

تام هنکس و ران هوارد پیش از این نیز بخاطر فیلم های »رمز داوینچی» و «فرشتگان و شیاطین» با یکدیگر همکاری کرده بودند. تام هنکس و فلیسیتی جونز در این فیلم جدید با بازیگرانی همچون بن فاستر ، عمر سی، عرفان خان و سیدس بابت کنودسن همبازی خواهند بود. فیلم بر اساس چهارمین کتاب از سری کتاب های براون ساخته می شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها