صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کریستیانو رونالدو به پرده سینماها خواهد آمد

کریستیانو رونالدو به پرده سینماها خواهد آمد

2 1 20156145505

كريستيانو رونالدو بازيكن شهير پرتغالي و تيم ريال مادريد، در مستندي به كارگرداني آصف كاپاديا درباره خودش حضور خواهد داشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، اين مستند درباره زندگي و سبك بازي رونالدو در تيم ملي پرتغال و تيم هاي باشگاهي اش خواهد بود. كريستيانو رونالدو ضمن انتشار اين خبر گفت: خيلي خوشحال هستم كه فيلمي درباره من ساخته خواهد شد و اين باعث افتخار من است.

آصف كاپاديا، فيلمساز مشهور بريتانيايي است كه با مستند تحسين شده «سنا» درباره مسابقات اتومبيل راني فرمول 1 به اعتباري بين المللي دست يافت. او در حال حاضر مشغول ساخت مستندي با عنوان «علي و نينو» در آذربايجان است.

رونالدو در سال 2009 با انتقال 80 میلیون پوندی‌اش از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. وي با حقوق سالیانه 21 میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است. و رقم قیدشده در قراردادی وی برای جدایی از رئال مادرید، يك میلیارد یورو می‌باشد. در حال حاضر، برخی وی را بهترین بازیکن فوتبال در جهان و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال می‌دانند. بازيكن 30 ساله در سال 2003 به تیم ملی پرتغال راه‌یافت و در سال 2010، کاپیتانی تیم ملی‌اش را بر عهده‌گرفت. او 114 بازی در تیم ملی پرتغال بازی‌کرده و 50 گل به‌ثمر رسانده‌است. موفق‌ترین سال‌های حضور او در تیم ملی، سال‌های 2004 و 2006 بوده‌است که در آن سال‌ها پرتغال نایب قهرمان جام ملت‌های اروپا 2004و چهارم جام جهانی 2006 آلمان شده‌است. رونالدو آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت، تکنیک و حرکات نمایشی است، او سریع ترین بازیکن جهان است و رکوردار بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌های جهان است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها