صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ماریون کوتیار بازیگر فیلم جدید رابرت زمه کیس شد

ماریون کوتیار بازیگر فیلم جدید رابرت زمه کیس شد

2 1 201561455346

ماريون كوتيار بازيگر سرشناس فرانسوي و برنده جايزه اسكار در فيلم جديد رابرت زمكيس با مضمون جنگ جهاني دوم به ايفاي نقش خواهد پرداخت.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، هنوز عنوان اين فيلم قطعي نشده و براد پيت ديگر بازيگر اصلي اين درام جنگي خواهد بود و فيلمنامه توسط استيون نايت كه پيشتر نگارش فيلمنامه فيلمهايي چون «چيزهاي زشت زيبا» و «قول هاي شرقي» را در كارنامه دارد، نوشته شده است.

رابرت زمكيس؛ كارگردان اين فيلم نيز سازنده فيلم هاي مهمي چون بازگشت به آينده، چه كسي براي راجررابيت پاپوش دوخت، فارست گامپ ( برنده شش جايزه اسكار) و بيوولف است. آخرين ساخته اين فيلمساز 64 ساله «پرواز» با بازي دنزل واشنگتن بود كه با اسقبال خوب جهاني روبرو شد.

ماریون کوتیار نيز طی چند هفته اخیر در نمایش موزیکال «ژاندارک بر تیر چوبی» با همراهی ارکستر فیلارمونیک نیویورک در نقش ژاندارک به ایفای نقش پرداخت. كوتیار در تولید جدید ارکستر فیلارمونیک نیویورک در نقش اصلی قطعه موسیقایی – آوازی کلاسیک فرانسوی اثر آرتور هونگر به ایفای نقش پرداخت. درخشش کوتیار در کنار موسیقی زیبای «ژاندارک بر تیر چوبی» اثر هونگر، ساخته شده در سال 1935، به همراه ارکستر فیلارمونیک نیویورک در دو اجرای محدود، روی صحنه به نمایش گذاشته شد. کوتیار در این نمایش موزیکال در نقش ژاندارک دختر جوان روستایی به صحنه رفت که در راه رسیدن به سعادت و جاودانگی، جان خود را فدا کرد. اشعار قطعه موسیقایی – آوازی «ژاندارک بر تیر چوبی» توسط پل کلودل شاعر و نمایشنامه نویس قرن نوزدهم فرانسه نوشته شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها