صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : تبلیغات در سایت مووی مگ

تبلیغات در سایت مووی مگ

text33

وب سایت مجله فیلم ( مووی مگ ) با نزدیک به یک دهه فعالیت مستمر در حوزه اطلاع رسانی سینما و تلویزیون، هم اکنون یکی از پربازدیدترین رسانه اینترنی فارسی زبان در حوزه سینما می باشد.

مووی مگ خدمات متنوعی را به مخاطبین خود ارائه می دهد که که شامل بیش از 20 بخش مختلف می باشد که از این حیث، یک رکورد نزد تمام وب سایت های سینمایی و غیر سینمایی محسوب می شود.

 

بخش های گوناگون سایت مووی مگ شامل موارد زیر می باشد :

– نقد و بررسی فیلمهای روز ایران و جهان

– معرفی اختصاصی فیلمهای روز ایران و جهان

– بیوگرافی اختصاصی هنرمندان ایران و جهان

– ارائه ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما

– ارایه زرین های سینمایی در هر هفته

– معرفی و نقد سریال های مطرح جهان

– تنها سایت ایرانی برگزار کننده آزمون های آنلاین سینمایی

– گزارش ویژه اختصاصی با موضوعات مختلف

– ارائه یک جامعه مجازی سینمایی ( به شکل فیسبوک ) به جهت سهولت در برقراری ارتباط میان کاربران سایت

–  ماندگارترین موسیقی فیلمهای جهان

– معرفی کامل آثار سینمای کلاسیک جهان

– نحوه معرفی منحصر به فرد فیلمهای جهان با درج نام و عکس بازیگران

– معرفی جدیدترین تئاترهای ایرانی

– تهیه برنامه ویدئویی اختصاصی


 راه کارهای تبلیغاتی در مووی مگ

تبلیغ با استفاده از بنرهای تبلیغاتی در صفحه ی نخست و یا صفحات داخلی.

در این روش شما میتوانید فیلم یا محصول  مورد نظر خود را به صورت بنر تبلیغاتی در صفحه ی نخست یا تمام صفحات داخلی به مخاطبین سینمارو و سینمادوست ما عرضه کنید.

 A1 B1 B2

تبلیغات به صورت رپورتاژ آگهی

در این مورد تبلیغ ، شما با تهیه یک متن به همراه یک یا چندین عکس میتوانید به تشریح و معرفی کامل فیلم سریال و یا محصول خود پرداخته و کل توضیحات خود را در قالب یک پست خبری با ارسال و نمایش در صفحه ی اصلی و بخش خبری مووی مگ در دسترس علاقه مندان دنیای فیلم و سینما قرار دهید.

شما میتوانید از بین تمام راه کارهای مختلف تبلیغاتی در مووی مگ یک یا تمام  موارد دلخواه خود را انتخاب و استفاده نمایید .ضمن اینکه برای اثر گذاری بیشتر مووی مگ یک پکیج تبلیغاتی فراهم نموده که در پایان برای شما توضیح داده شده است.

پکیج مووی مگ برای صاحبان آثار سینمایی

وب سایت مووی مگ برای تبلیغ آثار سینمایی پکیجی در نظر گرفته که به بهترین شکل ممکن، اثر را به مخاطب خود معرفی و نسبت به تبلیغ آن اقدام نماید. این پکیج شامل موارد زیر می باشد :

معرفی اختصاصی به همراه تصاویر فیلم، پوستر و بازیگران فیلم

با در اختیار گرفتن این قسمت  سفارش دهنده میتواند یک پست کامل خبری را به معرفی کامل فیلم یا سریال خود اختصاص داده و تمام اطلاعاتی که دلخواه خود می باشد را به بازدیدکننده ی مووی مگ انتقال دهد. محتوای ارايه شده مطابق درخواست مشتری بوده و می تواند شامل داستان فیلم بازیگران و عوامل تهیه کننده، تصاویر اختصاصی ازفیلم شامل پوستر و پشت صحنه و زمان و مکان نمایش و اکران و سایر موارد مورد درخواست  باشد.

درج بنر « تماشای فیلم » زیر پوستر هزاران صفحه فیلمهای معرفی شده در سایت مووی مگ

سایت مووی مگ این ویژگی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که در صفحات معرفی فیلم که به صورت اختصاصی برای هر فیلم در سایت مووی مگ انجام می شود، بنری را در زیر پوستر فیلمها قرار دهد که مخاطب را برای تماشای اثر مذکور به سایت مقصد هدایت نماید. در واقع مخاطب به راحتی پس از مطالعه اطلاعات کامل فیلم، می تواند با کلیک بر روی بنر مذکور به راحتی به تماشای فیلم بنشیند.

 c1

درج پوستر فیلم در سایز بزرگ در بخش اسلاید صفحه اصلی سایت مووی مگ

در این قسمت از پکیج ارايه شده ، پوستر و تصویر فیلم  در صفحه ی نخست مووی مگ در قسمت بالای سایت قرار میگیرد تا بازدیدکننده با کلیک روی آن به صفحه ی اختصاصی فیلم هدایت شود و اطلاعات اکاملی از فیلم دریافت کند.

 d1

معرفی چند باره اثر در شبکه های اجتماعی مووی مگ شامل تلگرام، اینستاگرام و فیسبوک و توییتر

خریدار پکیج فیلم  این امتیاز را خواهد داشت که محصول مورد نظرش همزمان در وب سایت ، اینستاگرام ، تلگرام و فیسبوک مووی مگ به مخاطبین معرفی می شود. ذکر این نکته نیز ضروری است که نحوه معرفی آثار به دلخواه سفارش دهنده خواهد بود.

انتشار رپورتاژ آگهی برای آثار مذکور در وب سایت مووی مگ

هر پکیج تبلیغاتی خریداری شده از مووی مگ این آپشن را دارد که یک پست خبری با ارسال در بخش خبر و صفحه ی نخست مووی مگ را با اختیار کامل در مورد نوع محتوا ، عکس و سبک و سیاق در ختیار خردار قرار می دهد تا به هر نحو ممکن به معرفی اثر مورد نظرش بپردازد .این  پست خبری می تواند شامل مصاحبه با عوامل فیلم یا گزارشی از روند تولید و اکران  و یا هر گونه مطلب مورد نظر خریدار باشد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که دوستان شما در مووی مگ آماده هر گونه همکاری با شما در زمینه های مختلف می باشند و چنانچه مورد دیگری از تبلیغات مدنظر شما باشد ،آماده ی شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

 

دیگر جایگاه های تبلیغاتی سایت مووی مگ

b4 b5

 

b 6

شما می توانید جهت درج تبلیغات در سایت مووی مگ، به شماره تلفن 09017427213 پیامک ارسال نموده و یا از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید.

شما همچنین میتوانید از طریق فرم تماس با ما یا پست الکترونیکی Info@moviemag.ir با بخش تبلیغات سایت مووی مگ تماس بگیرید.

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها