صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : مایکل فاسبندر در فیلم «The Killer» حتی یک پلک هم نزده است!

مایکل فاسبندر در فیلم «The Killer» حتی یک پلک هم نزده است!

the killer fincher

فیلمبردار «قاتل» می‌گوید فاسبندر هرگز مقابل دوربین پلک نزده است.

«مایکل فاسبندر» در زمان فیلمبرداری «قاتل» (The Killer) به کارگردانی «دیوید فینچر» هرگز پلک نزده است. این ادعا را «اریک مسراشمیت» فیلمبردار فینچر در مصاحبه با مجله «امپایر» مطرح می‌کند. مسراشمیت در فیلم «منک» (Mank) و سریال «شکارچی ذهن» (Mindhunter) با فینچر همکاری کرده و برنده اسکار شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، او درباره همکاری با فینچر و برداشت‌های مکررش می‌گوید: «به اعتقاد من باید کنار آمدن با شما غیرممکن باشد تا در این کار مهارت داشته باشید – باید کاملاً در برابر محدودیت مطلق غیرقابل‌انعطاف باشید، وگرنه هیچ‌وقت هیچ اثر خوبی خلق نمی‌کنید. و این ترسناک است. اساتید هنر را می‌بینم که برای یک اینچ می‌جنگند.»

مسراشمیت فاسبندر را «بهترین بازیگر برای دیوید» می‌خواند و می‌گوید او «در تمام طول فیلمبرداری مقابل دوربین پلک نزد.»

فینچر می‌گوید: «چشمان مایکل خیلی آشکارکننده است. می‌تواند مسائل متناقضی را در ذهنش نگه دارد و با چشمانش امکان دسترسی به آن‌ها را بدهد.»

این کارگردان می‌گوید همکاری با فاسبندر او را به یاد فیلمبرداری «دختری با خالکوبی اژدها» (The Girl With the Dragon Tattoo) با «دنیل کریگ» انداخته است: «او از جهاتی شبیه دنیل کریگ است، و می‌گوید: «می‌توانم بهتر بازی کنم.» اگر به او بگویید یک سوم اینچ کمتر توقف کند می‌تواند طبق آن مسائل فنی عمل کند، در حالی که مهم‌تر از آن، ایده‌های خیلی خوبی درباره رفتار دارد… این استعداد را به عنوان بازیگر دارد، اما این نظم بی‌نظیر در بخش‌بندی حرکت بعدی خود به او ضمیمه شده است.»

دوازدهمین فیلم فینچر که از سال ۲۰۰۷ در دست ساخت بود اقتباسی سینمایی از رمان مصوری اثر «الکسیس نولن» است که داستانی در مورد بحران روانی یک آدمکش با بازی «مایکل فاسبندر» روایت می‌کند. «اندرو کوین واکر» که «هفت» (Seven) را در کارنامه دارد نویسنده فیلمنامه برای فینچر است.

«قاتل» ۲۷ اکتبر به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران می‌شود و از ۱۰ نوامبر در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار می‌گیرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها