صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : فیلم «Meg 2: The Trench» از راتن تومیتوز نمره 0 را دریافت کرد!

فیلم «Meg 2: The Trench» از راتن تومیتوز نمره 0 را دریافت کرد!

meg 2

فیلم «مگ ۲: ترنچ» (Meg 2: The Trench) با بازی «جیسون استاتهام» و کارگردانی «بن ویتلی» با امتیاز ۰ درصد «راتن تومیتوز» بر اساس شش نقد آغاز کرد. این امتیاز در این لحظه به ۲۲ درصد بر اساس ۵۴ نقد رسیده است. نقدهای «مگ ۲» پنجشنبه شب منتشر شدند و امتیاز  فیلم در «راتن تومیتوز» را در ابتدا به ۰ درصد، و سپس به ۱۶ و ۱۸ درصد رساندند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شد و با واکنش‌های مختلفی روبرو شد. آن فیلم ۵۳۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت در حالی که با بودجه ۱۳۰ تا ۱۷۸ میلیون دلاری به تولید رسیده بود.

 

با وجود همه نقدهای منفی، در صورتی که این دنباله مانند قسمت اول پرفروش شود، وارنرها برای تولید قسمت سوم چراغ سبز نشان خواهند داد. ویتلی پیش‌تر در مصاحبه با «گیم‌رادار» گفته بود که در حال حاضر مایل نیست به دنباله دیگری فکر کند: «بین‌المللی بودنش بسیار جذاب است. ویژگی زیرکانه قسمت اول این بود که شباهتی با «ساعت شلوغی» (Rush Hour) نداشت. بحث شرق در برابر غرب مطرح نیست… فقط افرادی‌اند که با یکدیگر همکاری می‌کنند و در یک ماجراجویی روزانه وارد می‌شوند، و اتفاقاً افرادی از سراسر دنیا می‌آیند. به نظر من این برای مخاطب جذاب است و پیام خوبی می‌دهد.»

 

«وو جینگ»، «سوفیا کال»، «پیج کندی»، «اسکایلر ساموئلز» و «کلیف کرتیس» از جمله دیگر بازیگران «مگ ۲» خواهند بود.

 

برادران وارنر «مگ ۲: ترنچ» را از ۲ آگست در سالن‌های سینما اکران کرده است. این فیلم به دنبال افتتاحیه داخلی ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلاری پس از اکران در ۳۵۰۰ سینما است.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد جواد
محمد جواد
8 ماه قبل

نشده من از سال ۲۰۱۸ به اینور از بازیگران مطرح فیلم جدید ببینم و نا امید نشم

حمید رضا
حمید رضا
8 ماه قبل

هر وقت تو گوگل سایت “مووی مگ” رو جستجو میکنم فیلم meg میاد