صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نوه مورگان فریمن با ضربات چاقو به قتل رسید

نوه مورگان فریمن با ضربات چاقو به قتل رسید

635754067934159953

دختر 33 ساله‌ای که رسانه‌های نیویورک روز یکشنبه خبر مرگ او بر اثر ضربات چاقو را منتشر کردند، نوه مورگان فریمن، ستاره سینما و مجری تلویزیون است.

به گزارش مووی مگ به نقل از آنا، رسانه‌های آمریکایی روز یکشنبه از قتل دختر سیاهپوست 33 ساله‌ای در بلوک 400 خیابان صدوشصت‌و‌دوم نیویورک خبر دادند. پلیس هویت مقتول را ادنا هینز اعلام کرد و مشخص شد وی نوه دختری مورگان فریمن است.

مجله پیپل پلیس به نقل از نیویورک نوشت هنگامی که جسد غرق در خون ادنا هاینز در ساعت 3 صبح به وقت محلی در خیابان 162 نیویورک کشف شد، وی هنوز زنده بود. وی که چندین ضربه چاقو را تحمل کرده بود، ساعتی بعد در بیمارستان هارلم ازدنیا رفت.

مرد سی ساله‌ای در ارتباط با این قتل در صحنه جنایت بازداشت شده و خود وی به علتی که هنوز اعلام نشده به بیمارستان کلمبیا منتقل شده است. تحقیقات در مورد این جنایت در جریان است.

مورگان فریمن، بازیگر برنده جایزه اسکار «عزیز میلیون دلاری» و نامزد چهار جایزه اسکار دیگر برای فیلم‌هایی مانند «رستگاری در شاوشنک» و «رانندگی برای خانم دیزی» در بیانیه‌ای در اشاره به توانایی‌های هنری نوه‌اش اعلام کرد: «دنیا هرگز استعداد هنری او را نشناخت و اینکه چقدر هنر در چنته داشت تا به دنیا عرضه کند

به گزارش ورایتی، ادنا هاینز نویسنده و بازیگر بود. او سه سال در دانشگاه نیویورک در رشته بازیگری تحصیل کرده بودو پیش از نقل مکان به نیویورک، در ممفیس برای جوانان بی‌بضاعت تدریس می‌کرد. هاینز نوه مورگان فریمن و همسر اولش آدیر بردشا بود که در سال 1967 ازدواج کرده و در سال 1979 طلاق گرفته بودند

635754056939260641

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها