صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : اکران فیلم مرهم ازهشتم اردیبهشت

اکران فیلم مرهم ازهشتم اردیبهشت

بنابر گزارش «سوره سینما»، اکران این فیلم از فردا در سینماهای آزادی، فرهنگ، ایران، پردیس ملت، پردیس زندگی، اریکه ایرانیان، عصر جدید، موزه سینما، آستارا، مرکزی، ماندانا، گلریز، کارون، پردیس راگا، پردیس شکوفه، فرهنگسرای بهاران و فرهنگسرای نیاوارن آغاز می شد.
تیزر وآنونس “مرهم” توسط امیر شیبان خاقانی ساخته شده و به تازگی تبلیغات این فیلم آغاز شده است. “مرهم” در بخش خارج از مسابقه جشنواره بین المللی فیلم فجر سال گذشته به نمایش در آمد و تا کنون در جشنواره های خارجی متعددی نمایش داده شده و جوایزی را از ان خود کرده است.
طناز طباطبایی، رضا داودنژاد، احترام حبیبیان، کبری حسن زاده، سجاد سپهری، شیرین صفری، محرم موتمدی و سیاوش آقامحمدی در مرهم ایفای نقش کردند.
“مرهم” داستان مریم است بتدریج گرفتار اعتیاد می شود.او در خانه ای شلوغ زندگی می کند. پدری سخت گیر دارد. چشم ها مراقب اوست.تنها مادربزرگ است که ماجرا را در می یابد و نگران آینده اوست. مریم چاره ای جز فرار از خانه پیدا نمی کند. مادربزرگ اما امکان تماس با او را حفظ کرده است. مریم هر روز بیشتر در دنیای ناامن بیرون از خانه درگیر می‌شود و مادربزرگ برای کمک و نجات او به آب و آتش می‌زند
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها