صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ورایتی نام 10 بازیگر آینده دار سینما در سال 2015 را اعلام کرد

ورایتی نام 10 بازیگر آینده دار سینما در سال 2015 را اعلام کرد

1q0dwd5d5d

سايت معتبر سينمايي اسامي 10 بازيگري را که بايد به زودي شاهد درخششان بود و آثارشان را در سال 2015 تماشا کرد اعلام کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، اين رسم که هر سال با اعلام فهرستي از 10 بازيگر تماشايي سال و از سال 1998 صورت مي‌گيرد، امسال نيز با معرفي 10 ستاره سال ادامه يافت.

استيون گيدوس سردبير ورايتي گفت: فهرست «بازيگران تماشايي» از ميان فيلم‌هاي کوچک مستقل، پرفروش‌هاي کمپاني‌ها و از هر گوشه جهان انتخاب مي‌شود و شما مطمئنا نام اين ستاره‌هاي نورسيده را در فصل اهداي جوايز بارها و بارها خواهيد شنيد و برخي از آنها را حتي در فيلم هايي که به زودي اکران مي‌شوند، خواهيد ديد. احساس ما اين است که همه آنها يک چيز مشترک دارند: يک آينده نادر و درخشان .

در فهرست‌هاي قبلي ورايتي اسامي چون وايولا ديويس، تاراجي پي. هنسون، اوکتاويو اسپنسر، پاتريشيا کلارکسون، سامانتا مورتون، لوپيا نيونگ او، مايکل شانون و مليسا لئو جاي داشتند که اين روزها جايگاه خود را در صنعت سينما به خوبي پيدا کرده‌اند.

برترين چهره‌هاي جوان امسال ورايتي براي تجليل از «چهره‌هاي تماشايي» امسال در مجله ورايتي که ششم اکتبر منتشر مي‌شود، به طور ويژه معرفي مي‌شوند. تجليل از اين چهره‌ها در جشنواره فيلم بين‌المللي همپستونز انجام مي‌شود که با حضور ستارگاني چون اميلي بلانت، جسيکا چاستين، آدام درايور و ديويد اولوو به معرفي آنها پرداخته خواهد شد. اين فستيوال که از 8 تا 12 اکتبر برگزار مي‌شود امسال براي چهارمين سال متوالي با اين نشريه معتبر سينمايي به اين منظور همکاري خواهد کرد.

فهرست «بازيگران تماشايي» امسال متشکل است از :

کريستفور آبوت؛ ستاره فيلم «جيمز وايت» که به زودي در «کارآگاهان جنايي» و «خانه سرگرمي» هم ديده خواهد شد.

بل پولي؛ ستاره «خاطرات يک دختر تين ايجر» که به زودي در فيلم «همسان‌ها» ديده خواهد شد.  

اموري کوهن؛ اين بازيگر که در فيلم‌هاي «جايي وراي کاج‌ها» و «زير آسمان درو» ديده شده و به زودي در فيلم رمانتيک «بروکلين» مشاهده خواهد شد.

ربکا فرگوسن؛ او که اکنون با فيلم «ماموريت غيرممکن؛ ملت سرکش» روي پرده‌هاي سينماهاي جهان است، به زودي در «دختر در قطار» هم جلوي دوربين مي رود.

توماس مان؛ بازيگري که در جشنواره ساندنس با فيلم «من و ارل و دختر در حال مرگ» درخشيد به زودي در فيلم «ارتباط مقدماتي» ديده خواهد شد.

جيسون ميچل؛ بازيگر «مستقيم از کامپتون» که به زودي در «کيانو» ديده خواهد شد.

مايکلا مورو؛ ستاره «ميهمان» و «به دنبال» که به زودي در «روز استقلال» ديده خواهدشد.

کيت استنفيلد؛ او که اکنون در نقش اسنوپ داگ در فيلم «مستقيم از کامپتون» روي پرده هاست، به زودي در فيلم اوليور استون با عنوان «اسنودن» ديده خواهد شد.

تسا تامپسون؛ او که چندي پيش در فيلم «سلما» بازي کرد به زودي در «عقيده» و «جنگ در همه جا» ديده خواهد شد.

جسي تي.آشر؛ بازيگر «پشيماني بازمانده» به زودي در «روز استقلال» ديده خواهدشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها