صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جزئیات «Joker 2» منتشر شد / یکی از خشن ترین فیلم های تاریخ سینما!

جزئیات «Joker 2» منتشر شد / یکی از خشن ترین فیلم های تاریخ سینما!

جوکر 2

تولید «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie a Deux) با همکاری مجدد «تاد فیلیپس» و «واکین فینیکس» تأیید شده اما جزئیاتی از داستان دنباله به صورت رسمی فاش نشده است. این هفته «ورلد آو ریل» از منبعی که ممکن است «۱۰۰ درصد قابل‌اعتماد نباشد» گزارش داد که «لیدی گاگا» در این فیلم برخلاف گزارش‌های پیشین نقش «هارلی کویین» را بازی نمی‌کند.

این منبع می‌گوید: «فیلمنامه چند هفته‌ای است در بین آدم‌های صنعت [فیلمسازی] دست به دست می‌شود و چند نفری که به من نزدیکند آن را خوانده‌اند – آنچه که ۱۰۰ درصد در فیلمنامه وجود دارد از این قرار است – آرتور فلک (واکین) از زندان/آسایشگاه فرار می‌کند و پیش از ملاقات با شخصیت «لیدی گاگا» (که هارلی کویین نیست. نمی‌دانم رسانه‌ها این ادعا را از کجا آوردند) که او هم به‌شدت دیوانه است دست به کشتار می‌زند. پویایی میان این دو یک رابطه رمانتیک سرراست نیست. بیشتر به یک وضع «تام و جری»-گونه شبیه است. اگر این فیلمنامه تأیید شود، دنباله ۵۰ برابر خشونت‌آمیزتر از هر اقتباس دیگر جریان اصلی از کتاب‌های کامیک است که دیده‌ایم. شمار افرادی که می‌میرند سر به فلک می‌کشد، و مرگ‌ها به‌شدت وحشتناک‌اند. چندین مورد سر بریدن، صحنه‌های شکنجه و یک اختگی، بمب‌هایی که منفجر می‌شوند و یک صحنه تجاوز به سبک «پرتقال کوکی» (A Clockwork Orange) که به مرگ قربانی می‌انجامد وجود دارد. صحنه تجاوز «آواز در باران» (Singing in the Rain) فیلم «پرتقال کوکی» بهترین توصیف برای جنبه موزیکال فیلم است. «لالالند» (La La Land) یا «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) نیست، و باعث می‌شود همه هواداران ژانر موزیکال سالن را ترک کنند. علاوه بر این موزیکی نیست که از «لیدی گاگا» انتظار می‌رود. نمی‌خواهم پایان را برای شما اسپویل کنم، اما اجازه دهید فقط بگویم که احتمال تولید قسمت سوم «جوکر» از بین می‌رود. این فیلم اگر درست فیلمبرداری شود هوش از سر مردم می‌پراند. فیلمنامه هولناک است و به فیلم‌های پرخرج شباهتی ندارد. امکان ندارد رده سنی PG-13 دریافت کند. امیدواریم که استودیو بیش از حد مداخله نکند.»

فیلمبرداری «جوکر ۲» هنوز آغاز نشده اما با توجه به اینکه قسمت اول از چراغ سبز تا اکران جهانی ۱۸ ماه طول کشید، ممکن است دنباله پاییز سال آینده اکران شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها